اهدا گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان

در راستای تحقق شعار سال و حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنفی، انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان نشان و گواهی‌نامه نشان اعتماد را به تعدادی از واحدهای صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان اهداء کرد.  در این مراسم که  با حضور معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اصفهان برگزار شد، این نشان به شش واحد صنفی […]

در راستای تحقق شعار سال و حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنفی، انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان نشان و گواهی‌نامه نشان اعتماد را به تعدادی از واحدهای صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان اهداء کرد.

 در این مراسم که  با حضور معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اصفهان برگزار شد، این نشان به شش واحد صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان اهدا شد.

سیدحسن قاضی عسگر در این مراسم با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی تمام تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برای تحقق شعار سال از اقدامات انجام شده توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تقدیر و بر لزوم مصرف بهینه انرژی توسط واحدهای صنفی منتخب

تأکید کرد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای اهدا نشان و گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای صنفی شاخص‌های متعددی لازم است.

مجتبی برزگر ادامه داد: از مهمترین این شاخصه‌ها رعایت موارد مندرج در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و نداشتن سابقه محکومیت تعزیراتی است.

وی گفت: این طرح منافعی دو جانبه برای مصرف‌کنندگان و واحدهای صنفی دارد، بنابراین امیدواریم در آینده نزدیک تعداد بیشتری از واحدهای صنفی تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان، تأکید کرد: هدف طرح، ارتقا واحدهای صنفی و رسیدن به سطح استاندارد برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است، از سوی دیگر مردم واحدهای صنفی معتبر را شناخته و از آنها خدمات دریافت می‌کنند.

در این مراسم همچنین از تمبر یادبود مشترک انجمن استان و اتحادیه صنایع دستی رونمایی و توسط معاون استاندار به سید عباس شیردلی رئیس اتحادیه صنایع دستی اهداء شد.