اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان اصفهانی

خیرین می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۸۹۸۲۰۶۹۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۸۳۱۱ واریز و یا به آدرس اصفهان میدان جمهوری، خیابان خرم، خیابان شهیدان شرقی، ساختمان سه طبقه روبروی املاک بیگی مراجعه نمایند

یلدا توکلی :  ۱۱۰ سری جهیزیه به مناسبت ایام شعبانیه توسط خیران بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به نوعروسان تحت پوشش اصفهانی اهدا شد. در این مراسم فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی این بنیاد با تاکید بر اینکه این چهارمین سری از اهدای جهیزیه در سال جاری به نیازمندان استان اصفهان است در ارتباط با نحوه شناسایی نیازمندان گفت: ۹۵۰ نمایندگی در سطح کشور داریم که به شکل عزتمندانه در خصوص افراد معرفی شده به خیریه تحقیق و آنها را تحت پوشش قرار می هند. وی با اشاره به اینکه ۲۲ سال از آغاز فعالیت این بنیاد می‌گذرد تصریح کرد: یک میلیون و ۳۲۰ هزار خیر با ما همکاری دارند و ۴۵۰ هزار نفر تحت حمایت این بنیاد هستند. وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز نیز تاکید کرد:‌ تمامی استانها درصدد هستند که رزمایش کمک‌های مؤمنانه را به شکل سبد کالا، پوشاک و نقدی و در قالب عیدانه مددجویان برگزار کنند و از ابتدای سال آینده نیز بحث افطاری خانواده‌های تحت حمایت را در تمامی نمایندگی‌های خود داریم. چوپانی از حمایت ۱۱۲ هزار پزشک از خیریه به صورت همکاری داوطلبانه خبر داد و بیان کرد: نمایندگی‌های درمان در تمام کشور حضور دارند و در صورتی که برای نیازمند در استان خودش امکانات درمان نباشد او با هزینه انجمن به استان دیگر اعزام می‌شود.

در ادامه اعظم صاحبان مدیر امورشعب اصفهان بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با تاکید بر اینکه خیرین می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۸۹۸۲۰۶۹۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۸۳۱۱ واریز و یا به آدرس اصفهان میدان جمهوری، خیابان خرم، خیابان شهیدان شرقی، ساختمان سه طبقه روبروی املاک بیگی مراجعه نمایند گفت: هشت هزار خانواده نیازمند تحت حمایت این مجموعه در شعب مختلف استان اصفهان هستند. وی با اشاره به اینکه این ۱۱۰ سری جهیزیه شامل ۶ قلم اصلی مانند گاز، بخاری، پنکه، ظروف آشپزخانه جارو برقی و فرش بوده است تصریح کرد: تمام کمک‌هایی که به خانواده‌های نیازمند می‌شود با امانت داری و با تحقیقات ویژه انجام می‌گیرد همچنین کمک معیشت، اجاره منزل و کمک به ساخت ساختمان از دیگر کمک به نیازمندان است.