اهدای لوح سپاس بنیاد ملی نخبگان به موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم‌نیا

آزاده سلیمان نژاد: مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بنیاد ملی نخبگان، با اهدا لوح سپاس به رییس موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم‌نیا از زحمات این موسسه در جهت ارتقا اثرگذاری سرمایه‌های اجتماعی به خصوص بنیاد ملی نخبگان تقدیر و تشکر کرد. در بخشی از این لوح چنین آمده است: “جناب آقای دکتر همایون حکیمی‌نیا […]

آزاده سلیمان نژاد:
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بنیاد ملی نخبگان، با اهدا لوح سپاس به رییس موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم‌نیا از زحمات این موسسه در جهت ارتقا اثرگذاری سرمایه‌های اجتماعی به خصوص بنیاد ملی نخبگان تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از این لوح چنین آمده است:
“جناب آقای دکتر همایون حکیمی‌نیا
رییس موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم‌نیا

اینک که در پرتو عنایات قادر متعال و در سال جهش تولید، با همت، جدیت و تلاش وافر جنابعالی گام بلندی در ارتقا اثرگذاری سرمایه‌های اجتماعی بالاخص جامعه نخبگانی کشور شده است، لذا ضمن سپاس فراوان و قدردانی از زحمات بی‌شائبه جنابعالی توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد یکتا خواستارم. “

گفتنی است، موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم‌نیا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در شهر تهران با مجوز قطعی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز و از سال ۱۳۸۹ ادامه فعالیت تخصصی خود را در شهر اصفهان با مجوز انتقالی تا کنون انجام داده است.
این موسسه در این سالها همکاری خود را با دانشگاه‌های خارجی و داخلی و مراکز صنعتی و تجاری گسترش داد و سابقه همکاری با سازمانهای عظیم کشور از جمله انرژی اتمی، ذوب‌آهن، صنایع دفاع، اتاق اصناف و …. را در کارنامه درخشان کاری خود دارد.
لازم به ذکر است، موسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم‌نیا تنها موسسه عالی آزاد گروه الف در استان اصفهان می‌باشد.