اهداکنندگان خون، در اصفهان یک شب اقامت رایگان می‌گیرند

گردشگران برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۲۲۲۶۳۶۴ تماس بگیرند و بعد از اهدای خون، از یک شب اقامت رایگان در هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان بهره‌مند شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از اختصاص یک شب اقامت رایگان به اهداکنندگان خون در این استان خبر داد.

حمیدرضا محققیان با اشاره به کمبود ذخایر خونی استان اصفهان و نیاز شدید این استان به گروه‌های خونی O و B منفی گفت: گردشگرانی که در سفر به استان اصفهان با مراجعه به مراکز اهدای خون، در این امر انسان‌دوستانه و خداپسندانه مشارکت کنند، یک شب اقامت رایگان در هتل‌ها و مراکز اقامتی، مهمان مردم مهمان‌نواز اصفهان خواهند بود.

وی ادامه داد: این اقدام به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی و جامعه هتلداران استان اصفهان انجام می‌شود. براین اساس گردشگران داخلی و خارجی که در بازه زمانی ۱۵ الی ۱۸ اسفندماه جاری (سه‌شنبه تا پایان روز جمعه) خون اهدا کنند می‌توانند در هتل‌ها و مراکز اقامتی اصفهان یک شب به صورت رایگان اقامت داشته باشند.

محققیان بیان داشت: این تصمیم به‌منظور ایجاد مشوق برای اهدای خون و تامین ذخایر خونی استان اتخاذ شده و جامعه هتل‌داران اصفهان در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: گردشگران برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۲۲۲۶۳۶۴ تماس بگیرند و بعد از اهدای خون، از یک شب اقامت رایگان در هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان بهره‌مند شوند.

گفتنی است، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان پیش از این نیز با اشاره به کم بودن میزان ذخیره خون و نیاز شدید انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و B منفی اعلام کرده بود که” با توجه به کاهش ذخایر خون به زیر پنج روز، نیاز به تمام گروه‌های خونی به ویژه O و B منفی احساس می‌شود تا در تأمین نیازهای بیماران مشکلی وجود نداشته باشد”.