انفجار مواد محترقه در محله دنارت حادثه آفرید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه انفجار مواد محترقه در محله دنارت خبر داد. ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: اخیراً یک مورد صدای انفجار در محله دنارت از سوی شهروندان این محله به سازمان آتش نشانی گزارش شد که نیروهای این سازمان فوراً به محل اعزام و […]

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه انفجار مواد محترقه در محله دنارت خبر داد. ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: اخیراً یک مورد صدای انفجار در محله دنارت از سوی شهروندان این محله به سازمان آتش نشانی گزارش شد که نیروهای این سازمان فوراً به محل اعزام و با منزلی مواجه شدند که گفته می‌شد صدای انفجار از داخل آن به گوش رسیده است.

او ادامه داد: در جریان این حادثه، ۴ نفر جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله اقدام به ساخت ترقه‌های دست ساز و بمب‌های دستی کرده بودند که متاسفانه در حین ترکیب مواد دچار انفجار شدند.

او اضافه کرد: سه نفر از این جوانان دچار سوختگی بالای ۵۰ درصد شده‌اند که احتمال دارد از ناحیه چشم نابینا شوند و نفر چهارم نیز دچار شوک عصبی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با ابراز تأسف از اینکه علیرغم تذکرات متعددی که طی این چند روز درباره خطرات احتمالی مواد محترقه به شهروندان داده شده اما هنوز چنین مواردی در سطح شهر مشاهده می‌شود، تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم که نسبت به خطرات جدی این قبیل سرگرمی‌ها آگاه و هوشیار باشند و روزهای پایانی سال را به روزهای تلخ تبدیل نکنند.