مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خبر داد:

انجام ۲۷ میلیون سفر درون شهری با مترو در اصفهان طی سال گذشته

در سال گذشته با فعال شدن ۱۶ ایستگاه در روزهای جمعه، استفاده از مترو در این روز نیز رشد قابل توجهی داشت و تنها در یک روز جمعه، جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار نفر مترو را به عنوان وسیله حمل‌ونقل خود انتخاب کردند و رکورد جدیدی در این خصوص نیز به ثبت رسید.

یلدا توکلی: مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات، طی سال گذشته در اصفهان بالغ بر ۲۷میلیون نفر سفرهای درون شهری خود را با مترو انجام دادند و رکورد سفر با مترو در سال ۱۴۰۲ شکسته شد.
هادی کریمی با بیان اینکه مترو به‌عنوان پاک‌ترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و به‌طور کلی کارآمدترین شبکه حمل‌ونقل، نقش انکارناپذیری در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی ناشی از معضل ترافیک دارد، اظهار کرد: بر اساس آمار و اطلاعات، رکورد سفر با متروی اصفهان در سال گذشته شکسته شد و بالغ بر ۲۷ میلیون نفر از این وسیله حمل و نقل عمومی بهره‌مند شدند.
او افزود: در سال گذشته با فعال شدن ۱۶ ایستگاه در روزهای جمعه، استفاده از مترو در این روز نیز رشد قابل توجهی داشت و تنها در یک روز جمعه، جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار نفر مترو را به عنوان وسیله حمل‌ونقل خود انتخاب کردند و رکورد جدیدی در این خصوص نیز به ثبت رسید.
مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: بر این اساس و با توجه به این حجم از سفر، روزانه حداقل یک و نیم میلیارد تومان و سالانه حدود ۵۵۰ میلیارد تومان در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود.‬