انتقاد «محمودی» از گرانی اقلام خوراکی

اگر قانون مجلس شورای اسلامی درباره جایگزینی کارت خرید کالا با یارانه نقدی اجرا شود شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود. اجرای دقیق قانون علاوه بر این‌که به نفع اقشار ضعیف و متوسط جامعه است به چرخه تولید نیز کمک می‌کند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از وضعیت آشفته بازار ارز و گرانی کالاهای ضروری انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته وضعیت بازار ارز آشفته است و هیچ‌گونه صدای واحدی از تیم اقتصادی دولت شنیده نمی‌شود. تورم افسارگسیخته به خصوص در اقلام خوراکی و کالاهای ضروری، اقشار متوسط و ضعیف جامعه را با چالش مواجه کرده و اگر قانون مجلس شورای اسلامی درباره جایگزینی کارت خرید کالا با یارانه نقدی اجرا شود شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود. اجرای دقیق قانون علاوه بر این‌که به نفع اقشار ضعیف و متوسط جامعه است به چرخه تولید نیز کمک می‌کند.

  • انتظار می‌رود تا رئیس جمهور در عملکرد معاونت حوزه زنان خود دقت نظر کند

وی ادامه داد: با ادامه گرانی اقلام ضروری در آینده‌ای نه چندان دور با مشکلات درمانی در اقشار ضعیف جامعه روبه‌رو خواهیم شد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و تکریم مقام زن انتظار می‌رود تا رئیس جمهور در عملکرد معاونت حوزه زنان خود دقت نظر کرده و آن را مورد بررسی قرار دهد.