امنیت غذایی در اصفهان مورد تهدید است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امنیت غذایی دراستان اصفهان مورد تهدید است، برای این امر در کمیته امنیت غذایی استان وظایفی رابرای مسئولان تبیین کرده‌ایم که امیداریم محقق شود. شاهین شیرانی در چهارمین جلسه شورای اداری موضوع محور استان اصفهان که با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد، با بیان اینکه سلامت حق مردم […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امنیت غذایی دراستان اصفهان مورد تهدید است، برای این امر در کمیته امنیت غذایی استان وظایفی رابرای مسئولان تبیین کرده‌ایم که امیداریم محقق شود.

شاهین شیرانی در چهارمین جلسه شورای اداری موضوع محور استان اصفهان که با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد، با بیان اینکه سلامت حق مردم است، اظهار داشت: نباید منتی را بر سر مردم بگذاریم و باید نهایت خدمت را داشته باشیم.

وی افزود: در بهترین شرایط ۳۰ درصد سلامت مردم دست دانشگاه علوم پزشکی است برای این امر نیاز به تعامل داریم، وقتی در شهر آب سالم، هوای سالم و … داشته باشیم نمی‌توانیم سلامت مردم را تأمین کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: خودروهای نا ایمن، ترافیک، استفاده از فاضلاب برای کشاورزی سلامت مردم را تهدید می‌کند، برای این امر در کارگروه سلامت غذایی استان اصفهان وظایف بخش‌های مختلف را تبیین کرده‌ایم و امیدواریم که اجرایی شود.

وی گفت: بعد از کرونا فکر می‌کردیم که بیماری‌های واگیر تمام شده اما باید توجه داشت که هر روز معضل جدیدی در این زمینه داریم و باید در این زمینه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

شیرانی پیشنهاد کرد که یکی از موضوعات جلسه شورای اداری استان اصفهان در زمینه جوانی جمعیت باشد چرا که این شرایط دغدغه جدی در کشور و استان اصفهان است.