امسال می‌خواهیم همه را شگفت‌زده کنیم

سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر با ۶۵ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس قهرمان، نایب قهرمان شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: روند آماده‌سازی سپاهان امسال قوی‌تر از فصل پیش است و قصد داریم در لیگ جدید، همه را شگفت‌زده کنیم.

«ژوزه مورایس» افزود: ما فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، فصل گذشته پروژه تیم ما آغاز شد و امروز، زمان ادامه این پروژه است.

وی ادامه داد: بدون شک در فاصله بین ۲ فصل، فرصت مناسبی برای آماده‌سازی برای دستیابی به اهداف است و این موضوع اهمیت قابل توجهی دارد، به همین دلیل نیاز بود مدتی به استراحت بپردازیم.

این مربی اضافه کرد: امسال هم یک فصل فوق‌العاده را با حمایت هواداران پشت سر می‌گذاریم زیرا اگر سال گذشته هواداران در کنار ما نبودند، در بسیاری از بازی‌ها نمی‌توانستیم موفق باشیم.

مورایس با تاکید بر آماده‌سازی بازیکنان در تمرینات بطور دائم ادامه داد: امسال سال دوم حضورم در تیم سپاهان است و بهبود و ارتقای تیم بدون شک در زمان کوتاهتری اتفاق می‌افتد و به نظرم ارزش ارتقای تیم نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: از سوی دیگر میزان ارتقای کیفیت تیم هم از ۴۰ درصد سال گذشته به ۵۰ یا ۶۰ درصد افزایش یافته است. وی یادآورد شد: بدون شک با بازیکنان جدید به اهداف خود دست پیدا می‌کنیم و با ارتقای تیم می‌توانیم به سطح کیفی‌تری برسیم.

به گزارش ایرنا، سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر با ۶۵ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس قهرمان، نایب قهرمان شد.