معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

اقدامات قابل توجه پالایشگاه اصفهان در اجرای برنامه های اجتماعی

بخش فرهنگی پالایشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۲ اقدامات فرهنگی بسیاری را در فرهنگسرای الغدیر شهرک شهید محمد منتظری به انجام رسانده است.

یلدا توکلی: معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، با اشاره به اینکه با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر “سال جهش تولید با مشارکت مردم” گفت: خوشبختانه پالایشگاه اصفهان در سالی که گذشت اقدامات قابل توجهی را در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و مشارکت مردم در طرح ها و برنامه های اجتماعی خود به مرحله اجرا رساند.
محمد ده بیدیان، با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۲ درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود کمک های قابل توجهی را در راستای مشارکت های اجتماعی خود در برنامه های مختلف اختصاص داد افزود: سرفصل های مسئولیت های اجتماعی در هلدینگ پترو پالایش اصفهان بسیار وسیع و متنوع است اما بیشترین کمک هایی صورت گرفته به ترتیب در بخش گروه های نیازمند شامل خیریه ها،معلولان و مناطق محروم،بهداشت و درمان،کمک به دستگاه های مختلف، مسکن، عمران و بهسازی محلات، ورزش و غیره بوده است .
با اشاره به اینکه بخشی دیگرهمکاری های انجام شده توسط پترو پالایش اصفهان در بخش عمل به مسئولیت های اجتماعی همکاری با مراکز علمی بوده است گفت:بازدید میدانی از شرکت توسط متخصصان کشوری یا مهمانان خارجی ، حضور دانشجویان و دانش آموزان و همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی از دیگرآیتم های همکاری بخش فرهنگی با مراکز ذیربط بوده است .
ده بیدیان، جذب کارآموز در بخش های مختلف را از دیگر فعالیت های بخش فرهنگی عنوان کرد وافزود:نامه ها و در خواست هایی که از سراسر استان دریافت می شود براساس اولویت بندی و برمبنای مسئولیت های اجتماعی به کمک به شهرستان های شاهین شهر، خمینی شهر ، اصفهان و دیگر شهرستان ها انجام میشود .همچنین کمک های موردی به برخی از شهرستان های استان در قالب تیم های جهادی بسته به شرایط و طرح ها انجام میشود .
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: در کارگروه مسئولیت های اجتماعی مدیر روابط عمومی به عنوان رئیس کار گروه و معاونت های منابع انسانی،مالی و اقتصادی،حراست ، HSE،و رئیس امورفرهنگی و اجتماعی به عنوان دبیرکارگروه حضور دارند.
وی، با اشاره به اینکه هلدینگ پترو پالایش اصفهان سالانه هزینه های بسیاری زیادی را برای محیط زیست هزینه می کند افزود:هر نامه ای که بر مبنای کمک و در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت باشد پس از دریافت در کارگروه مسئولیت های اجتماعی بررسی و سپس برای آن طرح موضوع میشود.
ده بیدیان،از دیگر کمک های هلدینگ پترو پالایش اصفهان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی را کمک در راستای مهارت افزایی، اشتغال و امورفرهنگی ، ورزش و اوقات فراغت،هیات های مذهبی و مساجد،خیریه ها، سمن های مختلف، مسکن و عمران و بهسازی، آزاد سازی زندانیان،زنان سرپرست خانوار،کمک به جشنواره های فرهنگی و هنری”(جایزه مصطفی، روز خبرنگارو ….عنوان کرد.
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، افزود:پالایشگاه اصفهان در قالب خرید های نقدی و غیر نقدی به عناوین مختلف کمک هایی را به درخواست کنندگان اختصاص داده است .
وی با اشاره به اینکه بخش فرهنگی پالایشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۲ اقدامات فرهنگی بسیاری را در فرهنگسرای الغدیر شهرک شهید محمد منتظری به انجام رسانده است افزود:این برنامه ها در قالب برگزاری کلاس های فرهنگی،هنری،نمایشگاه بهاره،زمستانه ،اشتغالزایی و کار آفرینی خانوارها،برگزاری دوره های علمی و آموزشی ، برگزاری دوره های تخصصی برای همکاران و خانواده های پرسنل با تخفیفات ویژه ،برگزاری دوره های نظر سنجی الکترو نیکی کارکنان در طول سال ، شامل رضایتمندی کارکنان، هوش مصنوعی،جشن ها ،همایش ها ، سمینارها، سمپوزیوم های علمی ،آموزشی و فرهنگی بوده است .