افزایش پرداخت وام مشاغل خانگی در کاشان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان کاشان امسال ۶۵۰ درصد افزایش یافت. مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان سطح پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سال گذشته را ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان برشمرد و گفت: این رقم امسال‌ به سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان کاشان امسال ۶۵۰ درصد افزایش یافت.
مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان سطح پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سال گذشته را ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان برشمرد و گفت: این رقم امسال‌ به سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رشد کرده است.
وی اظهار کرد: تا پیش از سال ۱۴۰۰، سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان کاشان برای مشاغل مستقل و پشتیبان بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بود.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان گفت: ۳۰ درصد از این تسهیلات که نزدیک به یک میلیارد تومان است برای مشاغل مستقل و بقیه (۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون) نیز برای مشاغل پشیتبان بین دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت که برای مشاغال خانگی مجوز صادر می‌کنند، تقسیم‌بندی شده است. خاندایی با اشاره به نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان خاطر نشان کرد: با تشکیل کمیته‌ای در فرمانداری ویژه این شهرستان، قرار شده تا ۲۰ مهر امسال تمامی تسهیلات در اختیار این خطه جذب شود.