اغتشاشگران فضای مجازی در تور سازمان اطلاعات سپاه اصفهان

این افراد علاوه بر ترویج ابتذال و بی بندوباری در صفحات خود و کسب درآمد کلان از آن به دنبال تحریک جوانان و نوجوانان برای شرکت در اغتشاشات بودند و همچنین همنوا با دشمنان در راستای فراخوان برای اعتصابات اجباری فعالیت گسترده‌ای را در فضای مجازی انجام دادند و با انتشار اطلاعات دروغ به دنبال ایجاد حس یاس و ناامیدی در بین مردم بودند

با رصد سربازان گمنام سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ۲۳ نفر از واینرها و افرادی که درفضای مجازی فعالیت‌های مجرمانه داشتند دستگیر و همراه با مستندات تحویل مراجع قضایی شدند.

روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با رصد سربازان گمنام سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ۲۳ نفر از واینرها و افرادی که درفضای مجازی فعالیت‌های مجرمانه داشتند دستگیر و همراه با مستندات تحویل مراجع قضایی شدند.

در این اطلاعیه آمده است: این افراد علاوه بر ترویج ابتذال و بی بندوباری در صفحات خود و کسب درآمد کلان از آن به دنبال تحریک جوانان و نوجوانان برای شرکت در اغتشاشات بودند و همچنین همنوا با دشمنان در راستای فراخوان برای اعتصابات اجباری فعالیت گسترده‌ای را در فضای مجازی انجام دادند و با انتشار اطلاعات دروغ به دنبال ایجاد حس یاس و ناامیدی در بین مردم بودند.

این اطلاعیه افزوده است: در همین راستا صفحات اینستاگرام این افراد مسدود و مجازات‌های تکمیلی برای نامبردگان صادر گردیده است.

این اطلاعیه تصریح کرده است: سازمان اطلاعات سپاه با رصد هوشمندانه کلیه اقدامات مجرمانه در فضای مجازی علی‌الخصوص صفحات پر مخاطب را تحت رصد قرار داده و در وقت مقتضی مورد برخورد قرار خواهد داد.

مردم شریف، بصیر و آگاه ایران اسلامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه در فضای مجازی و حقیقی اخبار و گزارشات خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه مطرح نمایند.