کل اخبار 10470 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 - May - 2024
  • ساعت :

    اعطای ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران استان اصفهان

    کاشان – مدیرکل صمت استان اصفهان گفت: تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان استان اصفهان برای افزایش رونق تولید پرداخت شده است. به گزارش خبرنگار مهر، ایرج موفق عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه با برگزاری جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان ۳۵ درصدواحدهایی […]

    کاشان – مدیرکل صمت استان اصفهان گفت: تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان استان اصفهان برای افزایش رونق تولید پرداخت شده است.

    به گزارش خبرنگار مهر، ایرج موفق عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه با برگزاری جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان ۳۵ درصدواحدهایی که مشکل داشتند با تصویب این کارگروه به چرخه تولید برگشته اند، اظهار داشت: با ظرفیت سنجی انجام شده بعضی از واحدهای تولیدی-صنعتی به ظرفیت اسمی خود نرسیده اند.

    وی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای ظرفیت سنجی واحدهای تولیدی-صنعتی ابراز داشت: به دنبال این هستیم که با توجه به ظرفیت ماشین آلات نصب شده و زیرساخت های موجود در این واحدها، ظرفیت آن ها را به مقدار واقعی برسانیم.

    مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه اگر واحدی با حداقل ظرفیت خود کار نکند روز به روز دچار مشکل می شود، تصریح کرد: مجموعه سازمان صمت استان اصفهان تمام تلاش خود را برای افزایش رونق تولید در واحدهای تولیدی-صنعتی به کار بسته است.

    در استان اصفهان چهار هزار طرح صنعتی در دست اجراست

    وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان چهار هزار طرح صنعتی در دست اجرا داریم، خاطرنشان کرد: این طرح ها به سه بخش دارای ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی، ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی تقسیم بندی شده اند.

    موفق درباره طرح های دارای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی گفت: در این بخش یک هزار و ۵۰۰ طرح وجود دارد که این طرح ها در اولویت قرار گرفته اند.

    اعطای تسهیلات در بخش رونق تولید هیچ سقف و محدودیتی ندارد

    وی از اعطای بدون محدودیت تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان خبر داد و اذعان داشت: در بخش تسهیلات رونق تولید هیچ سقف و محدودیتی نداریم و هر تعداد طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب و توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد تسهیلات بانکی به آن تعلق می گیرد.

    اشتغال زایی یک هزار و ۱۰۰ نفر در ازای پرداخت ۴۵۰میلیارد ریال تسهیلات

    مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با اعلام این خبر که تاکنون ۴۵۰میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش رونق تولید به صنعتگران و کارآفرینان استان پرداخت شده است، بیان داشت: در ازای این رقم برای یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.

    وی افزود:حداقل ۵۰۰ طرح جدید تا پایان سال اجرائی و به چرخه تولید استان وارد می شود.

    نوشته های مشابه

    توسعه گردشگری بندرعباس با تقویت زیرساخت‌های ریلی و فرودگاهی 
    اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

    توسعه گردشگری بندرعباس با تقویت زیرساخت‌های ریلی و فرودگاهی 

    زیرساخت‌ها نه تنها برای رفع احتیاجات همگانی روزمره مورد نیاز هستند، بلکه عامل رفع احتیاجات دیگر نیز هستند. این موارد نسبت به سایر تأسیسات به سرمایه‌گذاری بیشتری احتیاج دارند؛

    اصفهان میراث‌دار یک سوم رشته‌های صنایع‌دستی دنیا
    اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

    اصفهان میراث‌دار یک سوم رشته‌های صنایع‌دستی دنیا

    اصفهان شهر موزه ای است که آن را مهد تمدن، فرهنگ، ادب، هنر، علم، ایثار و حکمت می شناسند.

    اعتبار ۸۳ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های محله‌محور 
    اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳
    شهردار منطقه ۷ خبر داد:

    اعتبار ۸۳ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های محله‌محور 

    بودجه مصوب این منطقه در سال جاری ۸۱۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که نسبت به بودجه سال گذشته ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

    اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان 
    اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
    مدیر منطقه هفت شهرداری خبر داد : 

    اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان 

    عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح منطقه ۷ پیرو درخواستهای مردمی با سرعت بالا و با تناژ کلی 5500 تن در حال اجراست. 

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

    دیدگاه بسته شده است.

    برو بالا