اعتراف سارق ECU به ۷ فقره سرقت

متهم در تحقيقات پليسي صورت گرفته به 7 فقره سرقت ECU از داخل خودروهاي سواري در سطح شهر و فروش اموال مسروقه به يک مالخر اعتراف که در ادامه اين فرد مالخر نيز به همراه 7 دستگاه ECU مسروقه به ارزش بيش از يک ميليارد ريال دستگير شد.

یلدا توکلی: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق ECU خودروهای سواری در سطح شهر اصفهان با اعتراف به ۷ فقره سرقت خبر داد .
سرهنگ ” حسین بساطی ” بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ECU از خودرو های سواری در سطح شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات علمی و تخصصی عامل این سرقت ها را که به وسیله یک دستگاه سواری ال ۹۰ با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به سرقت ECU خودرو های پارک شده در سطح معابر می کرد را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سرانجام با انجام بررسی های میدانی گسترده مخفیگاه این سارق شناسایی و پس از اخذ هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در یک عملیات کاملا هماهنگ دستگیر شد .
سرهنگ بساطی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی صورت گرفته به ۷ فقره سرقت ECU از داخل خودروهای سواری در سطح شهر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که در ادامه این فرد مالخر نیز به همراه ۷ دستگاه ECU مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت و رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.