اضافه شدن گیتی‌پسند به جمع لیگ‌برتری‌ها هندبال

تیم هندبال گیتی‌پسند با تصمیم فدراسیون هندبال به لیگ‌برتر راه یافت تا اصفهان علاوه بر سپاهان یک نماینده دیگر در لیگ‌برتر هندبال داشته باشد.

تیم هندبال گیتی‌پسند با تصمیم فدراسیون هندبال به لیگ‌برتر راه یافت تا اصفهان علاوه بر سپاهان یک نماینده دیگر در لیگ‌برتر هندبال داشته باشد.

تیم هندبال گیتی‌پسند فصل گذشته در نخستین سال حضور خود در این رشته نتوانست به‌طور مستقیم راهی سوپرلیگ هندبال شود و بر سکو سوم لیگ دسته اول ایستاد. حال پس از تصمیماتی که در فدراسیون هندبال گرفته‌شده گیتی‌پسند نیز به سوپر لیگ راه پیدا کند. البته انصراف برخی تیم‌ها از حضور در لیگ برتر مانند ذوب‌آهن نیز در این تصمیم بی‌تأثیر نبودند.

جواد شریف، مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سیاست باشگاه گیتی‌پسند مبنی بر حمایت از ورزش استان اصفهان سال گذشته به درخواست جامعه هندبال اصفهان و وجود ظرفیت و پتاسیل این استان در لیگ دسته اول هندبال حضور پیدا کردیم و توانستیم در اولین سال حضور خود در این رشته موفق ظاهر شویم و عنوان سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به دست آوریم.

وی ادامه داد: با توجه به مکاتبات فدراسیون هندبال و جمع‌بندی کارشناسان امسال به‌صورت قطعی در لیگ‌برتر هندبال حضور پیدا خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند در رابطه با هدف‌گذاری این باشگاه در لیگ‌برتر هندبال، خاطرنشان کرد: مطمئناً به‌دنبال زنگ تفریح شدن برای تیم‌های دیگر در این رشته نیستیم و با سیاست و برنامه‌ریزی دنبال جوان‌گرایی، بومی‌سازی و آینده‌نگری در این رشته هستیم.