سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

اصفهان گردی با استفاده از عینک متاورس

اپلیکیشن «اصفهان من» به نقشه‌های ترافیکی شهر متصل بوده و بهترین مسیر را در اختیار مسافران و شهروندان قرار می‌دهد.

یلدا توکلی: سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه این ستاد نسبت به آماده سازی عینک متاورس در حوزه خدمات شهری اقدام کرده است، گفت: با این عینک می‌توان از اصفهان و مجموعه باغ فدک به‌صورت متاورس بازدید کرد.
 سیدعلی معرک‌نژاد با بیان اینکه تدابیر و شرایط ویژه‌ای برای رفت‌وآمد و حمل‌ونقل مسافران و شهروندان در ایام نوروز در نظر گرفته شده است، گفت: اتوبوس گردشگری در باغ فدک فعالیت می‌کند و مترو، اتوبوس و تاکسی نیز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان است.
او اپلیکیشن «اصفهان من» را محور اطلاع‌رسانی برای مسافران و گردشگران نوروزی دانست و افزود: خدمات و امکانات مورد نیاز برای مسافران و شهروندان از جمله هتل‌ها، پمپ بنزین، بیمارستان ها، پارکینگ‌ها و مسیریابی مراکز اسکان و تمامی ستادهای آموزش و پرورش در نقشه این اپلیکیشن جانمایی شده است.
به گفته او، اپلیکیشن «اصفهان من» به نقشه‌های ترافیکی شهر متصل بوده و بهترین مسیر را در اختیار مسافران و شهروندان قرار می‌دهد.
سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه این ستاد نسبت به آماده سازی عینک متاورس در حوزه خدمات شهری اقدام کرده است، گفت: با این عینک می‌توان از اصفهان و باغ فدک به‌صورت متاورس بازدید کرد.