اصفهان در بازی‌های آسیایی “هانگژو” چین حدود ۶۰ نماینده دارد

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با شرکت ۴۵ کشور آسیایی، روزهای اول تا ۱۶ مهر سالجاری در ۴۰ رشته ورزشی (ورزش ایران در ۳۴ رشته حضور دارد) و با شرکت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خبرنگار برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ، تعداد نمایندگان استان در بازی‌های آسیایی “هانگژو” چین را حدود ۶۰ نفر شامل ورزشکار، مربی و داور اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، علی اعتباریان در جلسه کمیته هماهنگی اطلاع رسانی ورزشکاران اصفهان در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تعداد دقیق نفرات و رشته‌های اعزامی هنوز مشخص نشده و در انتظار جمع‌بندی نهایی است اما تا به امروز حدود ۶۰ ورزشکار از ۱۷ هیات ورزشی استان در رقابت‌های مورد نظر حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: اصفهان در رشته‌هایی مانند بسکتبال، بوکس، تیراندازی، شنا و بدمینتون در این مسابقات حاضر خواهد بود و نخستین کاروان استان ۱۹ شهریور به محل برگزاری بازی‌ها اعزام خواهد شد. مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان خاطرنشان کرد: کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو بعنوان “کاروان شهید حُججی” اهل شهرستان نجف‌آباد اصفهان نامگذاری شده و این اقدام برای استان ما مایه مباهات است. مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با تاکید بر انعکاس اخبار ورزشکاران در هانگژو در اسرع وقت تصریح کرد: موفقیت و دستاوردهای نمایندگان کشور و استان باید بخوبی در رسانه‌ها منتشر شود. اعتباریان ادامه داد: در این پیوند لازم است مسوولان روابط عمومی هیات‌های ورزشی که در مسابقات مورد نظر نماینده دارند، زمینه ارتباط خبرنگاران با ورزشکاران را فراهم کنند تا به بهترین شکل ممکن، رُخدادهای این مسابقات به اطلاع مردم برسد. به گزارش ایرنا ، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با شرکت ۴۵ کشور آسیایی، روزهای اول تا ۱۶ مهر سالجاری در ۴۰ رشته ورزشی (ورزش ایران در ۳۴ رشته حضور دارد) و با شرکت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خبرنگار برگزار می‌شود.