استقبال از  برگزاری نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اصفهان و ایران در سمرقند 

محمدعلی اسکندری سفیر کشورمان ضمن استقبال از پیشنهاد شرکت نمایشگاه و شهرداری اصفهان مبنی بر سازمان دهی و برگزاری نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اصفهان و ایران در سمرقند، در راستای تحقق اهداف پیشنهادی هیات اصفهانی قول هرگونه همکاری و همیاری داد

ملودی دهانی :  مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان و مدیر ارتباطات شهرداری اصفهان در ادامه رایزنی ها و بررسی های خود در  کشور ازبکستان با سفیر، رایزن بازرگانی و رایزن اقتصادی کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

محمدعلی اسکندری سفیر کشورمان ضمن استقبال از پیشنهاد شرکت نمایشگاه و شهرداری اصفهان مبنی بر سازمان دهی و برگزاری نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اصفهان و ایران در سمرقند، در راستای تحقق اهداف پیشنهادی هیات اصفهانی قول هرگونه همکاری و همیاری داد.
وی فضای اقتصادی و رویکردهای مسئولین کشور ازبکستان در برقراری روابط تجاری و فرهنگی فی مابین دو کشور را بسیار مساعد عنوان کرد.
آقایان پرورش رایزن اقتصادی و خرمالی رایزن بازرگانی ایران ضمن ارائه توضیحات و اطلاعات تاثیرگذار در مورد شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر ازبکستان تصمیم اتخاذ شده با هدف برگزاری نمایشگاه در سمرقند را گامی مهم در راستای گسترش روابط تجاری میان دو کشور دانستند.
گفتنی است :  از سفیر ایران در ازبکستان دعوت شد با حضور به همراه هیاتی از مسئولین ذیربط از کشور ازبکستان در نمایشگاه فرش دستباف اصفهان که در تاریخ ۴ الی ۹ بهمن ماه برگزار می شود، زمینه را برای برقراری روابط مستمر و تاثیر گذار فراهم آورد.