استخدام رسمی معلمان حق التدریسی ، شاید وقتی دیگر

بار دیگر جمعی از معلمان پیش دبستان دولتی با هدف تعیین تکلیف برای تبدیل وضعیت و برقراری ثبات و امنیت شغلی ، با حضور در مقابل وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی به بیان مطاللبات خود پرداختند

استخدام رسمی معلمان حق التدریسی، شاید وقتی دیگر

دریاوفایی : بار دیگر جمعی از معلمان پیش دبستان دولتی با هدف تعیین تکلیف برای تبدیل وضعیت و برقراری ثبات و امنیت شغلی، با حضور در مقابل وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی به بیان مطاللبات خود پرداختند.

معصومه صابری فر یکی از معلمان پیش دبستانی شاغل در مدارس دولتی دراین باره به ما گفت: نماینده نیروهای پیش دبستانی در وزارت خانه مشکلاتمان را مطرح کردیم اما متاسفانه طبق معمول  مسئول استخدامی وزارت پاسخش به ما این بود” تا قانونی برای جذب شما نباشد ما نمی توانیم کاری برای استخدام شما انجام بدهیم”.

وی ادامه داد: بعد از وزارت خانه همگی به مجلس شورای اسلامی مراجعه کردیم که البته مانع از ورود همه ما شدند و سه نفر از جمع حدود ۲۵۰ نفری حاضر، به نمایندگی از سایرین به کمیسیون آموزش رفتیم و درآنجا بعد از ملاقات با برخی نمایندگان متوجه شدیم که دیگر طرحی برای تبدیل وضعیت ما تصویب نمی شود. به عبارتی متوجه شدیم که در طول چهار سال توسط نمایندگان وزارت ودولت سنگ قلاب شدیم. آن ها به ما گفتند” در آزمونی ناعادلانه همه گروهها ضریب ۱/۱به ازای هر سال سابقه می گیرند واز سنشان نیز کسر می شود”.

این معلم پیش دبستانی گفت: ما نیروهای پیش دبستان ضمیمه دولتی پس از ۱۲ سال خدمت صادقانه مورد قرار گرفته ایم، آیا ما در طول این مدت آزمون خود را در کلاسهای درس پس نداده ایم.