ارائه تسهیلات به شرکت‌های تولیدی استان اصفهان

تفاهمنامه‌ای بین بانک صنعت و معدن و اتاق بازرگانی این استان مبنی بر تداوم همکاری‌های مشترک به امضا رسید و طرفین ابراز امیدواری نمودند در آینده نزدیک با گسترش روابط، اقدامات مؤثر بیشتری را برای حمایت از صنعتگران و دست اندرکاران بخش تولید استان به عمل آورند

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان اصفهان، از واحدهای مهم تولیدی و صنعتی استان بازدید کرد و به دلیل تسهیلگری در روند فعالیت‌شرکت‌ها، تسهیلاتی به آن‌ها ارائه شد.

در ادامه سفر خورسندیان، مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان اصفهان با حضور هیئت همراه از گروه صنعتی انتخاب در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان بازدید شد.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت، به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولید لوازم خانگی کشور، یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور است و در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر به طور مستقیم در این مجموعه اشتغال دارند. این مجموعه زنجیره کامل صنعت لوازم‌خانگی را در اختیار دارد.

در راستای بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این مجموعه، حدود ۴ هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه، ۱۰ هزار میلیارد اوراق گام و بیش ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال حد اعتباری سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن به این گروه تسهیلات مصوب و پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، همچنین در خلال نشست طرح و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه بانکی با حضور مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره بانک صنعت و معدن، تفاهمنامه‌ای بین بانک صنعت و معدن و اتاق بازرگانی این استان مبنی بر تداوم همکاری‌های مشترک به امضا رسید و طرفین ابراز امیدواری نمودند در آینده نزدیک با گسترش روابط، اقدامات مؤثر بیشتری را برای حمایت از صنعتگران و دست اندرکاران بخش تولید استان به عمل آورند.

گفتنی است، در پایان این سفر از شرکت کوثر نوش و شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران و فعالیت کارکنان این شرکت بازید شد.