ادامه ناپایداری های جوی در اصفهان تا پایان هفته

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی تا پایان این هفته، با شدت و ضعف در استان اصفهان ادامه دارد.

حجت الله علی عسگریان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار در استان اصفهان طی امروز و فردا ( ۳۰  و ۳۱ فروردین) است.

وی از افزایش ابر، وزش باد شدید، بارش های رگباری و رعد و برق در استان و به ویژه مناطق غربی خبر داد و افزود: احتمال بارش تگرگ و به راه افتادن روان آب ها در مناطق مستعد وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان، با بیان اینکه براساس پیش بینی های صورت گرفته، دمای هوا تغییر محسوسی ندارد، گفت: حداکثر دمای امروز بعد از ظهر ۲۰ درجه سانتی گراد و حداقل دمای فردا صبح ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

علی عسگریان ادامه داد: طی این مدت چوپانان با ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و بویین میاندشت با ۱ درجه سانتی گراد بالای صفر، سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شب گذشته بارش از بیشتر ایستگاه های هواشناسی استان گزارش شد، تصریح کرد: بیشترین میزان بارش ها مربوط به میمه با ۷ میلی متر، نطنز با ۴ میلی متر، اردستان با ۴ و ۳ دهم میلی متر ثبت شده است. برای شهر اصفهان نیز کمتر از یک میلی متر بارش در شب گذشته گزارش شده است.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: برای بعد از ظهر امروز در شهر اصفهان افزایش ابر، وزش باد و رگبار پیش بینی ضعیف و برای بعد از ظهر فردا نیز رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

علی عسگریان در پایان خاطر نشان کرد: ناپایداری های جوی تا پایان این هفته با شدت و ضعف در استان اصفهان ادامه دارد.