اداره راهداری اصفهان دستگاه برتر ایمنی و ترافیک کشور

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در اولین نشست تخصصی پلیس راه و راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، به عنوان دستگاه برتر در زمینه ایمنی و ترافیک معرفی شد. در نشست تخصصی و مشترک پلیس راه، پلیس راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور […]

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در اولین نشست تخصصی پلیس راه و راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، به عنوان دستگاه برتر در زمینه ایمنی و ترافیک معرفی شد. در نشست تخصصی و مشترک پلیس راه، پلیس راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از برترین‌های حوزه ایمنی و ترافیک تجلیل به عمل آمد.

در این زمینه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان اصفهان نیز به عنوان دستگاه برتر کشور در زمینه ایمنی و ترافیک معرفی شدند و با اهدای لوح از زحمات آنها تقدیر شد.

گفتنی است این نشست با حضور معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، رئیس پلیس راه کشور و مسئولان ستادی و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رؤسای پلیس راه استان‌ها با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور در جاده‌ها و هماهنگی و تعامل بیشتر در راستای حذف نقاط پر تصادف و کاهش حوادث رانندگی در راه‌ها برگزار شد.