احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا پایان کار دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بهارستان با توجه به جمعیت بالا نیاز به بیمارستان دارد و پیش بینی می‌کنیم فاز یک این بیمارستان تا پایان کار دولت سیزدهم به بهره برداری برسد. شاهین شیرانی در جلسه شورای اداری استان اصفهان که در شهرداری بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی بهارستان بیمارستان […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بهارستان با توجه به جمعیت بالا نیاز به بیمارستان دارد و پیش بینی می‌کنیم فاز یک این بیمارستان تا پایان کار دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

شاهین شیرانی در جلسه شورای اداری استان اصفهان که در شهرداری بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی بهارستان بیمارستان است که در ۱۸ خرداد پارسال مقرر شد یک بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی احداث شود و شرکت عمران برای این منظور باید ۴ هکتار زمین اختصاص دهد و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهد.

وی افزود: بهارستان با توجه به جمعیت بالا نیاز به بیمارستان دارد و پیش بینی می‌کنیم فاز یک این بیمارستان تا پایان کار دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بهارستان به دو پایگاه سلامت نیاز دارد و هر پایگاهی ۳ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که زمین این دو پایگاه آماده است. زیربنای هر سازه ۳۵۰ متر است که اگر اعتبار آن تأمین شود تا پایان هفته دولت می‌توانیم این پایگاه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

همچنین شبانی، شهردار بهارستان گفت: یکی از نیازهای اصلی این شهر، دفتر ثبت احوال است که باید در بهارستان احداث شود. همچنین بیش از ۲۰ سال است که مردم بهارستان در حسرت داشتن یک آرامستان هستند که ۱۰ هکتار زمین در نزدیکی کوه‌های لاشتر پیش بینی شده بود که محیط زیست با این امر مخالفت کرده است.

وی افزود: تعداد اتوبوس‌های برون شهری بهارستان کم است و نوسازی هر اتوبوس ۶ میلیارد تومان هزینه دارد که در این باره و تأمین اعتبار باید چاره سازی شود.

شبانی ادامه داد: دو فرهنگسرا بیشتر نداریم و در بخش ورزشی نیز بهارستان امکانات کمی دارد و تنها یک سالن ورزشی داریم که این سالن باید به بخش خصوصی واگذار شود.