احداث سازه یادمان شهید گمنام بوستان ملت در دستور کار است

عملیات اجرایی ساخت سازه یادمان شهید گمنام بوستان ملت ملک‌شهر در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد و همزمان با سالگرد عملیات رمضان مراسم بهره‌برداری از این یادمان با حضور مقامات کشوری و مدیران شهری برگزار خواهد شد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی احداث سازه یادمان شهید گمنام بوستان ملت ملک‌شهر در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد و همزمان با سالگرد عملیات رمضان، مراسم بهره‌برداری از این یادمان با حضور مقامات کشوری و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

طی حکمی از سوی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان، «علی‌اکبر رسالت»، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به عنوان رئیس هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهر ملک شهر اصفهان منصوب شد.

علی‌اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در این جلسه با بیان اینکه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و ثبت حماسه دلاورمردان سرزمین پهناور ایران اسلامی، افتخار و توفیق بزرگی است، گفت: به‌منظور هماهنگی و انجام اقدامات لازم در خصوص چگونگی اداره، حفظ، نگهداری و بهره‌برداری یادمان‌های عمومی شهدای گمنام دفاع مقدس در سطح شهر و جلوگیری از اعمال روش‌های چندگانه و سلیقه‌ای در نحوه اداره و بهره‌برداری این مکان‌های معنوی و مقدس و همچنین تحقق بخش‌هایی از مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت نیاز به همدلی و هماهنگی بین مراکز فرهنگی منطقه داریم.

وی با اشاره به اتمام عملیات سفت‌کاری و آغاز کاشی‌کاری یادمان شهید گمنام، افزود: شهدا چراغ راه هدایت جامعه به‌ویژه نسل جوان هستند، در این راستا مزار مطهر این شهید گمنام کانون برگزاری بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شمال شهر اصفهان خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی ساخت سازه یادمان شهید گمنام بوستان ملت ملک‌شهر در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد و همزمان با سالگرد عملیات رمضان مراسم بهره‌برداری از این یادمان با حضور مقامات کشوری و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

رسالت افزود: امیدواریم با تعامل سازنده و مؤثر همراه با سایر اعضای هیئت امنا، نسبت به ساماندهی، نگهداری و پیگیری مسائل عمرانی و فرهنگی یادمان شهدای گمنام اهتمام لازم به‌عمل آید.