احتمال هشدار سطح نارنجی در بارش‌های انتهای هفته

برای انتهای هفته احتمالاً دوباره هشدار سطح نارنجی ازنظر بارش‌ها برای استان اصفهان اعلام می‌شود

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان با بیان اینکه برای انتهای هفته احتمالاً دوباره هشدار سطح نارنجی ازنظر بارش‌ها برای استان اصفهان اعلام می‌شود، گفت: با وجود بارش‌ها طی شبانه‌روز گذشته تمام راه‌های اصلی و شریانی استان باز است.

مریم تاکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه‌های استان طی بارش‌های روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: شب گذشته با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، شاهد بارش‌هایی در قسمت‌های جنوب و جنوب غرب استان بودیم.

وی با بیان اینکه در محورهای غربی استان و در ارتفاعات، بارش‌ها به‌صورت برف بود، توضیح داد: محورهای شهرستان‌های فریدون‌شهر، دامنه، خوانسار، نجف آباد-داران-الیگودرز طی ساعاتی از ابتدای امروز بارش برف داشتند و در سایر مناطق بارش‌ها پراکنده و به‌صورت باران بود و در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق استان نیز گزارش بارش پراکنده باران را داشتیم.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در جاده‌ها و محورهای استان تا آخر امروز این شرایط ادامه دارد و بعد از آن دیگر بارشی نخواهیم داشت و مطابق بیش‌بینی‌ها، در انتهای هفته سامانه بارشی جدید در استان و کشور فعال خواهد شد.

وی گفت: برای انتهای هفته احتمالاً دوباره هشدار سطح نارنجی ازنظر بارش‌ها برای استان اصفهان اعلام می‌شود.

به گفته تاکی، در حال حاضر در برخی محورهای استان بارش‌ها به‌صورت پراکنده است و این شرایط ادامه خواهد داشت.