احتمال خاموشی‌ها در هفته آینده بیشتر می‌شود

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: اگر همکاری مردم در کاهش مصرف برق کمرنگ شود احتمال خاموشی ها طی هفته آینده در اصفهان بیشتر می شود. محمدرضا نوحی سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به اینکه مطابق پیش بینی هواشناسی از اواخر این هفته و هفته آینده دمای هوای اصفهان افزایش می‌یابدگفت: امیدوارم همانند […]

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: اگر همکاری مردم در کاهش مصرف برق کمرنگ شود احتمال خاموشی ها طی هفته آینده در اصفهان بیشتر می شود.
محمدرضا نوحی سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به اینکه مطابق پیش بینی هواشناسی از اواخر این هفته و هفته آینده دمای هوای اصفهان افزایش می‌یابدگفت: امیدوارم همانند دو هفته گذشته که مردم و مشترکین صنعتی با صرفه جویی در مصرف با شرکت‌های توزیع برق همکاری داشتند، به همکاری خود ادامه دهند.
او تصریح کرد: به طور قطع اگر این همکاری‌ها ادامه یابد، خاموشی نخواهیم داشت، اما اگر همکاری مردم در کاهش مصرف برق کمرنگ شود، با توجه به افزایش دمای هوا و گرما احتمال خاموشی‌ها در هفته آینده بیشتر می‌شود.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان درباره اینکه طی دو هفته گذشته میزان خاموشی‌ها کمتر شده بود، اظهار کرد: سال‌های گذشته، نیروگاه‌ها معمولا از ابتدای تیر ماه تعمیرات اساسی آن‌ها به اتمام می‌رسید، اما امسال با توجه به گرمای زودرس، بسیاری از واحد‌های نیروگاهی تعمیرات اساسی خود را زودتر انجام دادند و در خرداد ماه به کمک شبکه سراسری برق آمدند.