مدیر منطقه هفت شهرداری خبر داد : 

اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان 

عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح منطقه ۷ پیرو درخواستهای مردمی با سرعت بالا و با تناژ کلی 5500 تن در حال اجراست. 

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح منطقه ۷ در سال ۱۴۰۳ با تناژ کلی ۵۵۰۰ تن در حال انجام است .

مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به اجرای پروژه‌های آسفالت معابر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح منطقه ۷ پیرو درخواستهای مردمی با سرعت بالا و با تناژ کلی ۵۵۰۰ تن در حال اجراست.

وی افزود: آسفالت ضلع غربی خیابان آل بویه حد فاصل میدان آل بویه تا چهارراه ابوریحان به انضمام چهارراه‌های ایمان و ابوریحان با متراژ ۷۰۰۰ متر مربع و تناژ آسفالت ۸۲۰ تن انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آسفالت ضلع شمالی و جنوبی و تقاطع‌های خیابان ابوریحان حد فاصل خیابان آل محمد تا خیابان آل بویه به متراژ ۱۹۲۰۰ مترمربع و تناژ ۲۲۶۳ تن از دیگر اقدامات انجام شده به‌شمار می‌رود.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه آسفالت میدان کویتی حد فاصل خیابان ضابط‌زاده تا خیابان پوریای ولی در دست اقدام است و تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد، گفت: در خیابان پوریای ولی حد فاصل میدان کویتی تا سه راه اشراق جنوبی نیز عملیات آسفالت معابر با پیشرفت ۶۵ درصد در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: خیابان ۱۵ خرداد حد فاصل چهارراه اشراق جنوبی تا خیابان کاوه با توجه به اینکه مکان مذکور در حال پیاده‌روسازی است و به همین دلیل امکان انجام روکش آسفالت وجود ندارد، اما پس از انجام عملیات پیاده‌روسازی نسبت به انجام روکش آسفالت آن اقدام می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت تراشی و اجرای آسفالت جایگزین معابر اصلی این منطقه در سال جاری به متراژ ۱۹ هزار مترمربع و تناژ ۳۹۰۰ تن با هزینه بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به صورت پراکنده در حال انجام است و تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

او افزود : آسفالت تراشی در محور خیابان های تربیت معلم، غرضی، آل محمد، فرزانگان، میدان شهید کویتی پور ، اشراق و چهارراه ابوریحان در حال انجام است .