آموزش دانش آموزان دهاقانی در بستر فضای مجازی انجام می شود

مدیر آموزش و پرورش دهاقان گفت: سعی ما بر این است که کار آموزش در شرایط فعلی تعطیل نشود ودانش آموزان و دبیران از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط باشند و آموزش در این بستر صورت پذیرد.

آموزش دانش آموزان دهاقانی در بستر فضای مجازی انجام می شود

مدیر آموزش و پرورش دهاقان گفت: سعی ما بر این است که کار آموزش در شرایط فعلی تعطیل نشود ودانش آموزان و دبیران از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط باشند و آموزش در این بستر صورت پذیرد.

رجب فرهمندیان در ارتباط با اقدامات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اظهار داشت: اولین اقدام این مدیریت گردهمایی مدیران مدارس و آموزش آنها در راستای پیشگیری از این ویروس بود که با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان روز یکشنبه ۴ اسفند صورت گرفت.

وی افزود: عصر همان روز لغایت اواسط شب کلیه واحدهای آموزشی شهرستان، با نظارت هفت اکیپ از مدیریت آموزش و پرورش ضد عفونی و گند زدایی شد.

مدیر آموزش و پرورش دهاقان ادامه داد: آموزش دانش آموزان در راستای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در دو روز ۵و۶ اسفند ماه در مدارس شهرستان توسط کارشناسان شبکه بهداشت، صورت پذیرفت.

فرهمندیان اظهار داشت: با توجه به تضمینی که در مرکز گرفته شد مدارس تعطیل شد اما اقدامات این مدیریت متوقف نگردید و کلاس‌های آموزش نیروی‌های خدمات و کادر اداری مدیریت در تاریخ ۱۰ اسفند و آموزش سرویس‌های دانش آموزی در تاریخ ۱۱ اسفند با مشارکت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و فرصتی خوب جهت ضد عفونی مدارس بیان داشت: در روز یکشنبه ۱۱ اسفند تعدادی از مدارس شهرستان ضد عفونی گردید و تعدادی دیگر از مدارس امروز در حال ضد عفونی شدن می‌باشد و طی این دو روز تمامی فضاهای آموزشی شهرستان به طور کامل ضد عفونی شد.

مدیر آموزش و پرورش دهاقان در رابطه با انتقالی دانش آموزان از سایر شهرستان‌ها اظهار داشت: از ابتدای این ماه که خبرهایی از شیوع این ویروس در کشور به گوش می‌رسید، بخشنامه‌ای به مدارس ابلاغ شد که ثبت نام و انتقالی دانش آموزان از سایر مناطق فقط با تایید مدیریت آموزش و پرورش انجام گیرد.

تداوم یا عدم تداوم تعطیلی مدارس در اختیار شهرستان دهاقان

وی خاطر نشان کرد: تداوم یا عدم تداوم تعطیلی مدارس در اختیار شهرستان و حتی استان نیست و ستاد مرکزی پیشگیری از ویروس کرونا در تهران، در این مورد تصمیم گیری می‌کنند.

فرهمندیان بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد سعی ما بر این است که آموزش تعطیل نشود و دانش آموزان و دبیران از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط باشند و آموزش در این بستر صورت پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش دهاقان ادامه داد: رسانه ملی هم برنامه‌هایی برای آموزش دانش آموزان برای هر سه مقطع برنامه ریزی کرده است و والدین سعی کنند دانش آموزان را به بهره مندی از این نوع آموزش هم ترغیب نمایند.