آغاز مذاکره با همه دستگاه‌های مرتبط استان اصفهان برای حل مشکلات

    جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان با حضور شهردار اصفهان، معاونین و مدیران شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان برگزار و قرار شد تمام روزهای هفته آینده به بررسی راهکارهای رفع موانع بر سر راه اجرای این طرح اختصاص یابد. قدرت اله نوروزی در حاشیه جلسه […]

 

 

جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان با حضور شهردار اصفهان، معاونین و مدیران شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان برگزار و قرار شد تمام روزهای هفته آینده به بررسی راهکارهای رفع موانع بر سر راه اجرای این طرح اختصاص یابد.

قدرت اله نوروزی در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که هر ۱۵ روز یکبار در محل پروژه‌های عمرانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: نشست امروز مدیران شهری برای بررسی وضعیت پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه رینگ چهارم یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری است که در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری اصفهان طی یکسال گذشته به این پروژه ورود کرده و تاکنون طبق برنامه زمانبندی عملیات اجرایی آن جلو رفته است، با این وجود یکسری از عوامل خارج از اراده شهرداری، کار را با چالش‌هایی مواجه می‌کند که این چالش‌ها امروز مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار اصفهان مذاکره با دستگاه‌های دیگر مانند راه و شهرسازی و استانداری برای رفع چالش‌های مهم در پروژه حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان را یکی از راهکارهای برون رفت پروژه از مشکلات پیش رو عنوان کرد و افزود: امیدوارم در اولین فرصت موانع رفع شود تا مدیران طبق قول‌های داده شده بتوانند در یک برنامه زمانبندی ۱۸ ماهه پل نصف جهان را اتمام و در ادامه، آزادسازی‌های مربوط به حلقه چهارم ترافیکی را انجام دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین پیرامون مسائل مالی پروژه و آزادسازی‌ها تصمیمات لازم اتخاذ و قرار شد تمام روزهای هفته آینده را به پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان و مجموعه پل‌های نصف جهان اختصاص دهیم و با تمام ادارات و دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه مذاکره کنیم تا موانع موجود برطرف و راهکارهای لازم برای تأمین سرمایه پروژه‌ها بررسی شود و در موعد مقرر شاهد بهره برداری از پروژه پل نصف جهان باشیم.

نوروزی تاکید کرد: مدیران، مهندسان و مسئولان اجرای پروژه پل نصف جهان به طور جدی کار را پیگیری می‌کنند و اگر برخی موانع خارج از شهرداری برای اجرای این پروژه وجود نداشت، امروز می‌توانستیم با قاطعیت بیشتری در خصوص این پروژه صحبت کنیم.

  • دیوار کارخانه قند مشکلی اساسی در ساخت مجموعه پل‌های نصف جهان است

مدیر اجرایی پروژه مجموعه پل‌های نصف جهان با بیان اینکه پروژه پل‌های نصف جهان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: جدای از مسائل مالی، دیوار کارخانه قند، بحث‌های تاسیساتی و موضوع آزادسازی‌ها از موانع موجود بر سر اجرای این پروژه است که اجرای طرح را تا حدودی با مشکل مواجه کرده و عقب می‌اندازد.

بابک حقیقی تصریح کرد: از ۱۸ ماه برنامه زمانبندی شده برای اجرای پروژه مجموعه پل‌های نصف جهان تاکنون ۸ ماه آن سپری شده و طبق برنامه پایان این پروژه آبان ماه سال آینده است.

وی با بیان اینکه مجموعه پل‌های نصف جهان از پروژه‌هایی است که در آغاز رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد،‌ افزود: این پروژه یکی از تقاطع‌های بزرگ این حلقه حفاظتی و از پروژه‌های بزرگ شهر است که در ورودی شرقی اصفهان قرار دارد.

مدیر اجرایی پروژه مجموعه پل‌های نصف جهان تاکید کرد: با اجرای این پروژه کامیون‌هایی که از سمت شرق اصفهان قصد عبور از شهر را دارند دیگر نیازی نیست وارد شهر شوند و از طریق رینگ و مجموعه پل‌های نصف جهان از شهر خارج می‌شوند که این موضوع باعث کاهش مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا می‌شود.