آغاز عملیات گاز رسانی به دو روستا در شهرستان اردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز گازرسانی به دو روستای لشکر کوه و گل انجیره در شهرستان اردستان آغاز شد. سید مصطفی علوی گفت: طول خط گازرسانی به این دو روستا ۶ هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری پلی اتیلن است که در مدت قرار داد شش ماه اجرا و به بهره برداری می […]

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز گازرسانی به دو روستای لشکر کوه و گل انجیره در شهرستان اردستان آغاز شد.

سید مصطفی علوی گفت: طول خط گازرسانی به این دو روستا ۶ هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری پلی اتیلن است که در مدت قرار داد شش ماه اجرا و به بهره برداری می رسد.
وی بیان داشت: علاوه بر اجرای گازرسانی به این دو روستا، اجرای گازرسانی به واحد‌های مسکونی، مرغداری‌ها و واحد‌های صنعتی در استان به طول ۱۷ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گرفته است.
این مقام مسئول افزود: مصرف گاز در استان اصفهان در فصل زمستان در بخش خانگی به ۵۰ میلیون مترمکعب در شبانه روز می‌رسد و هر چقدر در مصرف گاز خانگی صرفه جویی شود امکان تامین گاز بیشتر صنایع فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خواستار پرداخت بدهی مشترکان گاز در بخش خانگی و صنایع شد و افزود: پرداخت به موقع گازبها موجب استمرار خدمات رسانی و توسعه گاز بویژه در بخش صنعت خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت: سالانه بیش از ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز مصرف می کنند و هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.
سید مصطفی علوی بیان داشت: این شرکت توانسته تاکنون نسبت به طراحی و اجرای۲۷ هزار کیلومتر شبکه، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مورد انشعاب، بهره مندسازی ۱۱۲ شهر استان، ۱۰۶۶ روستا، گازرسانی به ۵۳ شهرک صنعتی شامل ۹ هزار و ۶۷۰ واحد صنعتی، ۱۵۶ جایگاه C.N.G و۲ هزار و ۵۶۴ ایستگاه تقلیل فشار و۳۹۱ ایستگاه حفاظت از زنگ اقدام نماید.