آغاز عملیات اجرای ستون‌های میانی پل صاحب روضات

عملیات انحراف ترافیکی به اندازه‌ای که به عرض اتوبان اضافه شد در محور میانی اتوبان توسط واحد ترافیک سازمان عمران شهرداری اصفهان و با هماهنگی پلیس راهور و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک صورت گرفت تا عملیات اجرایی احداث فونداسیون، ستون‌های میانی و سرستون پل صاحب روضات در این محدوده انجام شود.

یلدا توکلی: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی احداث فونداسیون، ستون‌های میانی و سرستون پل صاحب روضات در بزرگراه شهید خرازی آغاز شد.
امیرعباس رحمتی با اعلام اینکه آخرین عملیات تعریض فاز دوم اتوبان شهید خرازی، محدوده پل صاحب روضات انجام شده است، گفت: این عملیات با اجرای آسفالت همراه بود و موجب اضافه شدن یک مسیر عبوری دیگر به اتوبان شهید خرازی و باز شدن گره ترافیکی دیگری شد.
او تصریح کرد: عملیات انحراف ترافیکی به اندازه‌ای که به عرض اتوبان اضافه شد در محور میانی اتوبان توسط واحد ترافیک سازمان عمران شهرداری اصفهان و با هماهنگی پلیس راهور و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک صورت گرفت تا عملیات اجرایی احداث فونداسیون، ستون‌های میانی و سرستون پل صاحب روضات در این محدوده انجام شود.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه می‌توان عملیات‌های عمرانی را زودتر از زمان‌بندی پیش‌بینی شده در سطح اتوبان تکمیل کرد، گفت: عملیات تیرگذاری و احداث سازه اصلی عرشه پل عملیات بعدی است که در دستور کار قرار گرفته است.