آغاز عملیات اجرایی و ساخت بازار بزرگ پرندگان زینتی در اصفهان

کاربری‌های تعریف شده در ساختمان بازار پرندگان زینتی شامل غرفه‌های فروش پرندگان، غرفه‌های فروش تجهیزات، بخش‌های اداری، اطلاعات و پذیرش، اتاق معاینه، اتاق دامپزشک، نگهداری پرندگان بیمار، اتاق قرنطینه، آزمایشگاه، رختکن، سرویس بهداشتی، حراست و نگهبانی است

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی و ساخت بازار بزرگ پرندگان زینتی در بازار بین‌المللی گل‌وگیاه ارغوان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و ساخت بازار بزرگ پرندگان زینتی در اصفهان اظهار کرد: ساختمان بازار پرندگان زینتی در هفت طبقه با زیربنای هر طبقه ۱۰۸۶ متر مربع و زیربنای کل ۷۶۰۰ مترمربع طراحی شده است.

وی افزود: کاربری‌های تعریف شده در ساختمان بازار پرندگان زینتی شامل غرفه‌های فروش پرندگان، غرفه‌های فروش تجهیزات، بخش‌های اداری، اطلاعات و پذیرش، اتاق معاینه، اتاق دامپزشک، نگهداری پرندگان بیمار، اتاق قرنطینه، آزمایشگاه، رختکن، سرویس بهداشتی، حراست و نگهبانی است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این بازار در هفت طبقه و طراحی آن شبیه برج کبوتر است که تلاش می‌کنیم طبق برنامه‌ریزی و در مدت زمان مشخص شده احداث شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان به عنوان پروژه‌ای بسیار حائز اهمیت در شرق شهر اصفهان در حال احداث است.