آغاز دور جدید سلسله برنامه «بی‌واسطه با مردم»

نخستین برنامه رادیویی شهردار اصفهان برای پاسخگویی به سؤالات شهروندان تحت عنوان «بی‌واسطه با مردم» روز چهارشنبه سی‌ام فروردین‌ماه ساعت ۱۳: ۱۰ برگزار خواهد شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: سلسله برنامه‌های «بی‌واسطه با مردم» و حضور شهردار و مدیران مناطق شهری در استودیوی رادیو «صدای شهر» با هدف پاسخ به سؤالات مردم تداوم خواهد داشت.

سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: امروز در فصل نوینی از خدمت مدیریت شهری، هشت تغییر و تحول مدیریتی را شاهد بودیم که آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آن برگزار شد.

وی با بیان اینکه همواره فرصت‌هایی برای خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف ستادی، مناطق و معاونت‌های شهرداری وجود داشته است، افزود: تلاش شده است که عملکرد مدیران بر اساس اهداف و سیاست‌های مدنظر شهردار، مدیریت شهری و نیازهای شهروندان مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه همواره همزمان با فصل بهار، فصل رویش‌ها و آغاز زندگی طبیعت، شاهد تغییرات در بدنه مدیریت شهری بوده‌ایم، گفت: در این راستا مدیران شهری تلاش خواهند کرد از این زمان در راستای سالی پر ثمر همراه با توجه ویژه به درخواست‌ها و نیازهای مردم گام بردارند و درصدد رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در سطح معاونت‌ها و مناطق شهری برآیند.

وی ادامه داد: در زمینه فعالیت‌هایی که در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان طی سال گذشته اجرایی کرده‌ایم و امسال نیز تداوم خواهد داشت، می‌توان به تداوم سلسله برنامه‌های بی واسطه با مردم و حضور شهردار و مدیران مناطق شهری در استودیو رادیویی «صدای شهر» اشاره کرد.

معرک‌نژاد با اشاره به آغاز دوره جدید این سلسله جلسات و برنامه‌ها در سال جدید گفت: نخستین برنامه رادیویی شهردار اصفهان برای پاسخگویی به سؤالات شهروندان تحت عنوان «بی‌واسطه با مردم» روز چهارشنبه سی‌ام فروردین‌ماه ساعت ۱۳: ۱۰ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از همه شهروندان برای طرح سؤالات و ابهام‌های خود از شهردار اصفهان از طریق درگاه‌های مشخص شده دعوت می‌کنم، همچنین شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ و یا ملاقات‌های حضوری با شهردار و مدیران مناطق روزهای دوشنبه هر هفته مشکلات خود را بیان کنند.