آغاز دوران طلایی بولینگ و بیلیارد اصفهان با میزبانی اسنوکر

مسابقات اسنوکر آزاد به مدت یک هفته از ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور برترین‌های اسنوکر کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که این دوره از مسابقات به دلیل نزدیک بودن به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان اهمیت بالایی داشته و ورزشکاران حاضر در مسابقات در اوج آمادگی در این مسابقات حضور پیدا کردند

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: بولینگ و بیلیارد استان اصفهان پس از افتتاح و شکل‌گیری در سطح استان دوران طلایی خود را طی می‌کند و امیدواریم مسیر تحول با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی که در این دوره وجود دارد، تداوم یابد.

مسابقات اسنوکر آزاد مردان (جایزه بزرگ) کشور به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر در اصفهان با عنوان جام نقش‌جهان و به یاد شهدای ورزشکار استان اصفهان برگزار شد که در پایان آرمان دیناروند و وحید قربانپور، نمایندگان اصفهان به‌صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند و علی قره‌گوزلو، سرباز نیروی پدافند هوایی ارتش و سیاوش مزینی، هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند.

امیرحسین صمدانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات اسنوکر آزاد در اصفهان، اظهار کرد: بعد از سال‌ها و به همت هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان و به میزبانی آکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر مسابقات اسنوکر آزاد آقایان کشور با عنوان جام نقش جهان و به یاد شهدای ورزشکار استان اصفهان با حضور خیره کننده ورزشکاران اسنوکر کشور برگزاری شد که تعداد ۲۱۲ نفر ورزشکار از سراسر کشور در رشته اسنوکر قابل توجه است.

وی افزود: مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر در بالاترین سطح برگزار شد تا بتوانیم عیار ورزش بیلیارد و اسنوکر اصفهان را در سطح کشور عرضه کنیم.

 صمدانی ادامه داد: این مسابقات با عنوان جایزه بزرگ و با حضور برترین‌های کشور و تیم ملی در رده‌های سنی ۱۰ ساله تا پیشکسوت برگزار شد و مجوز رسمی فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را داشت.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با تاکید بر توانمندی‌های باشگاه‌های اصفهان در عرضه تجهیزات و امکانات، تصریح کرد: باشگاه بیلیارد شهر واقع در سیتی سنتر اصفهان با دارا بودن میزهایی در کلاس جهانی و امکانات لازم میزبان این مسابقات است.

صمدانی در پایان یادآور شد: هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان پس از سال‌ها در حال تثبیت وجود ارزشمند خود بوده و دوران طلایی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان پس از افتتاح و شکل‌گیری در سطح استان طی می‌کند. امیدواریم مسیر تحول با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی که در این دوره وجود دارد، تداوم یابد.

به گزارش ایسنا، مسابقات اسنوکر آزاد به مدت یک هفته از ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور برترین‌های اسنوکر کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که این دوره از مسابقات به دلیل نزدیک بودن به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان اهمیت بالایی داشته و ورزشکاران حاضر در مسابقات در اوج آمادگی در این مسابقات حضور پیدا کردند.