آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز گذشته خبر داد و گفت: سقف این وام در کلانشهر اصفهان از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است. علیرضا قاری قرآن با اعلام این خبر، اظهار کرد: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی، ستاد ملی کرونا برای […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز گذشته خبر داد و گفت: سقف این وام در کلانشهر اصفهان از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

علیرضا قاری قرآن با اعلام این خبر، اظهار کرد: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی، ستاد ملی کرونا برای سال جاری با پرداخت وام ودیعه مسکن موافقت کرده است.
وی با بیان اینکه مبلغ این وام افزایش یافته است گفت: سقف وام ودیعه مسکن برای مستاجران واجد شرایط در کلانشهر اصفهان ۴۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه مستاجران واجد شرایط تا پایان شهریورماه سال‌جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: نظام بانکی تا پایان آذرماه مکلف شده است تا تسهیلات ودیعه مسکن را به متقاضیان پرداخت کند.
وی تاکید کرد: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کدرهگیری باشند، همچنین تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید مربوط به نیمه نخست سال ۱۴۰۰ باشد.
قاری‌قرآن افزود: چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکند نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان بازگشایی سامانه و آغاز ثبت‌نام ساعت ۱۲ دیروز (چهارشنبه- ۲۶ خرداد) بود، گفت: ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir انجام می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا شرایط و مقررات مترتب بر این تسهیلات در سال ۱۳۹۹، در سالجاری نیز به قوت خود باقی است.