آسفالت یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر طی ۸ ماه گذشته

بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی ۱۴۰۲ نیز با حدود ۱۴۸ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱، به میزان ۴۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد و معادل ۹۲ درصد آن تاکنون تأمین اعتبار شده است.

یلدا توکلی:معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر این کلان‌شهر طی هشت ماه ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع بوده است.
اصغر کشاورزراد با اعلام اینکه بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی در سال گذشته ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی ۱۴۰۲ نیز با حدود ۱۴۸ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱، به میزان ۴۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد و معادل ۹۲ درصد آن تاکنون تأمین اعتبار شده است.

او افزود: تناژ آسفالت پخش شده در سال ۱۳۹۹ معادل ۱۶۲ هزار تن، در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۸۳ هزار تن، سال گذشته به میزان ۲۰۰ هزار تن و در هشت‌ماه سال جاری نیز بیش از ۲۱۰ هزار تن بوده است.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به میزان آسفالت پخش شده در سال جاری به تفکیک مناطق پانزده‌گانه ادامه داد: در منطقه یک ۸ هزار و ۲۵۰ تن در مساحت ۶۶ هزار و ۹۵۰ متر مربع، در منطقه دو ۵ هزار و ۲۰۰ تن در مساحت ۴۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع، در منطقه سه ۸ هزار و ۴۹۰ تن در مساحت ۶۴ هزار ۵۰۰ متر مربع، در منطقه چهار ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن در مساحت ۱۴۹ هزار متر مربع و در منطقه پنج ۹ هزار و ۵۰۰ تن در مساحت ۷۹ هزار متر مربع آسفالت پخش شده است.
او اضافه کرد: همچنین در منطقه شش ۸ هزار و ۳۰۰ تن در مساحت ۶۹ هزار متر مربع، در منطقه هفت ۹ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۸۸ هزار و ۱۰۰ متر مربع، در منطقه هشت ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن در مساحت ۹۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع، در منطقه ۹ حدود ۴ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۴۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در منطقه ۱۰ بیش از ۱۹ هزار تن در عرصه ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از ابتدای سال جاری تاکنون آسفالت شده است.
کشاورزراد درخصوص سایر مناطق نیز توضیح داد: در منطقه ۱۱ بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در عرصه ۹۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع، در منطقه ۱۲ حدود ۹ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۸۱ هزار متر مربع، در منطقه ۱۳ حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن در عرصه حدود ۱۰۰ هزار متر مربع، در منطقه ۱۴ میزان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن در عرصه ۱۶۲ هزار متر مربع، در منطقه ۱۵ میزان ۲۲ هزار و ۹۰۰ تن در عرصه ۱۸۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع و برای پروژه رینگ چهارم نیز بیش از ۳۱ هزار برای مساحت ۲۲۶ هزار و ۵۸۵ متر مربع آسفالت استفاده شده است.
به گفته او، در مجموع سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر شهر اصفهان طی هشت ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع بوده است.