آزاد: فیلترینگ اینستاگرام اولویت اصلی مجلس نیست

نماینده نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلترینگ اینستاگرام اولویت اصلی مجلس نبوده و نمایندگان پیگیر بهبود وضعیت اقتصاد، معیشت مردم، فرهنگ و برقراری عدالت هستند.

الهام آزاد پیرامون فیلترینگ اینستاگرام و اعمال کنترل بر فضای مجازی اظهار کرد: نباید نظریه برخی نمایندگان را به کل مجلس شورای اسلامی نسبت داد. متأسفانه در روزهای اخیر مباحثی مانند طرح ازدواج اجباری جوانان، تغییر نام فرودگاه یا فیلترینگ اینستاگرام در جامعه مطرح می‌شود، در صورتی که به هیچ عنوان این مباحث در مجلس مطرح نیست.

وی افزود: رسانه‌ها و جامعه نباید هنگامی که چند نماینده پیرامون موضوعی اظهار نظر می‌کنند، آن را به کل نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت دهند. نماینده نباید نظر شخصی خود را بدون در نظر گرفتن شرایط و اولویت‌های کشور در مسائل مختلف بیان کند. انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیان اظهارات خود تأمل کنند.

‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تهدیدات فضای مجازی همچون منافع آن بر کسی پوشیده نیست، اما باید به جای پاک کردن صورت مسئله، با رفع نگرانی‌ها، این فضای توقف ناپذیرِ رو به رشد را هوشمندانه، مقتدرانه و با حفظ امنیت همه‌جانبه کاربران مدیریت کرد.

آزاد خاطرنشان کرد: فیلترینگ اینستاگرام اولویت اصلی مجلس نبوده و نمایندگان پیگیر بهبود وضعیت اقتصاد، معیشت مردم، فرهنگ و برقراری عدالت هستند.