آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

محور کاشان_اصفهان و محورهای به سمت جنوب، محورهای پرتردد استان اصفهان هستند و همچنین بیشترین تردد را در محورهای غرب استان به سمت محدوده شرق داریم.

یلدا توکلی: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان درباره آخرین وضعیت جادهها و راههای مواصلاتی استان گفت : علیرغم بارشهای اخیر در برخی از مناطق استان، تردد در محورهای مواصلاتی به صورت روان جریان دارد.
سرهنگ علی مولوی با اشاره به تردد روان در محورهای مواصلاتی استان بیان داشت: محور کاشان_اصفهان و محورهای به سمت جنوب، محورهای پرتردد استان اصفهان هستند و همچنین بیشترین تردد را در محورهای غرب استان به سمت محدوده شرق داریم.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مسافران نوروزی را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فرا خواند و تاکید کرد: هماستانیها و مسافران نوروزی عزیز پیش از سفرشان حتما چند نکته را در نظر گرفته و بر اساس آن برای سفرشان برنامهریزی کنند؛ به طور مثال از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و در شروع سفر، مسیرهای مبدا و مقصد را در ذهنشان مرور کرده و به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در جادهها توجه ویژهای داشته باشند.
وی تصریح کرد: مسافران در طول سفر و با توجه به لغزنده بودن جادهها، چنانچه مقدور است سفرشان را به تعویق بیندازند و در صورت لزوم با رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی مناسب و توجه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در طول محورهای مواصلاتی رانندگی کنند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: همه مسافرانی که وارد استان اصفهان میشوند، با توجه به یکنواخت بودن جادهها و محورهای مواصلاتی استان، ضروری است در طول سفر هر ۲ ساعت یکبار به مدت ۲۰ دقیقه در یک جای مناسب استراحت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.