آخرین وضعیت اراضی «میلاد» شاهین شهر از تغییر کاربری تا مزایده

اعضا تعاونی مسکن و همچنین متقاضیان شرکت در مزایده از ١٦ دی می توانند با مراجعه به وب سایت تعاونی از جزییات این مزایده اطلاع بیشتری کسب کنند

اراضی ۴۲ هکتاری “میلاد” شاهین شهر که پس از حدود ۱۶ سال کاربری کشاورزی آن تغییر یافته، اکنون در مرحله مزایده قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا ، این اراضی توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین‌شهر و میمه خریداری شد و در نیمه دوم‌ امسال واگذاری آن به حدود ۸۰۰ عضو این شرکت صورت گرفت.
مدیر عامل تعاونی مسکن کارمندان دولت در شاهین شهر و میمه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اراضی موسوم به میلاد از روز شنبه، ۱۶ دی سال جاری به مزایده گذاشته می شود.

اکبر هادیان افزود: این اراضی دارای سند تک برگ و با کاربری تجاری نمایشگاهی و خدماتی است و پیش تر اعضای این تعاونی با اکثریت آرا در مجمع عمومی مصوب کردند که اراضی میلاد بطور یکپارچه به مزایده گذاشته شود.
مدیر عامل تعاونی مسکن کارمندان دولت در شاهین شهر و میمه افزود: اعضا تعاونی مسکن و همچنین متقاضیان شرکت در مزایده از ١۶ دی می توانند با مراجعه به وب سایت تعاونی از جزییات این مزایده اطلاع بیشتری کسب کنند.
مشکل ۱۶ ساله تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر با پیگیری مسوولان استان در دولت سیزدهم و انعقاد تفاهمنامه بین ادارات صمت و جهاد کشاورزی در حدود ۲ ماه پیش برطرف شد. در این راستا مرکز بزرگ تجاری، نمایشگاهی و خدماتی شاهین شهر موسوم به سرزمین «هزار پیشه» در اراضی ۴۲ هکتاری تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر با موافقت اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان اصفهان احداث می شود.
مرکز شهرستان شاهین‌ شهر و میمه در ۱۵ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد، این شهرستان یکی از کانون‌های مهم جمعیتی اصفهان به شمار می‌رود که بخشی از سرریز جمعیت مرکز استان را در خود جای داده و از مهاجرپذیرترین شهرستان های استان است.