آثار هنرمندان و تولیدکنندگان خانگی به نمایش گذاشته می‌شود

علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه عرضه آثار هنرمندان و تولیدکنندگان خانگی باید تا یکم اسفند با دریافت حضوری فرم شرکت در نمایشگاه محصولات خود را ارائه کنند

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اعلام فراخوان نمایشگاهی برای عرضه آثار هنرمندان و تولیدکنندگان خانگی گفت: این افراد می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه به اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه واقع در خیابان پروین اعتصامی مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه عرضه آثار هنرمندان و تولیدکنندگان خانگی باید تا یکم اسفند با دریافت حضوری فرم شرکت در نمایشگاه محصولات خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه آثار باید مبتنی بر شیوه‌های تولید دستی خلق شده باشد، افزود: مهم‌ترین شاخص انتخاب آثار وجوه متمایز صنایع دستی و مشاغل خانگی از لحاظ طراحی، کیفیت اجرا، اصالت برند و هویت و کاربرد خلاقانه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پذیرفته‌شدن آثار در مرحله نخست به معنی راهیابی به نمایشگاه نیست و آثار نهایی در مرحله دوم توسط هیئت داوران انتخاب می‌شود و نتیجه نهایی دوم اسفند اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی را ششم تا دوازدهم اسفندماه در محل ورزشگاه ۹ دی واقع در خیابان شهید کشاورز است.

بحیرایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از مشاغل خانگی و هنرمندان منطقه دانست و اظهار کرد: منطقه ۱۰ خاستگاه هنرمندان ماندگار حوزه صنایع دستی اصفهان است و هزاران نفر از شهروندان این منطقه به حرفه صنایع‌دستی مشغول هستند.