همه برنامه های فولاد مبارکه با قوت بیشتر اجرا خواهد شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و رییس اتاق بازرگانی اصفهان، نمایندگان استاندار و جمعی از مسئولان استان اصفهان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان مبارکه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان لنجان، رییس و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل جدید و سابق فولاد مبارکه و جمع کثیری از معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت در سالن همایش های فولاد مبارکه برگزار شد.

مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه:
همه برنامه های فولاد مبارکه با قوت بیشتر اجرا خواهد شد

در بخش نخست این مراسم، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات و همکاری دکتر بهرام سبحانی گفت: امروز شاهد مراسم تکریم یکی از مدیران توانمند صنعت فولاد کشور بودیم که در رشد صنعت فولاد کشور و توجه به مسئولیت های اجتماعی سازمان خوش درخشید؛ مدیری که با سوابق درخشان خود تا حد توان تلاش کرد تا چرخ صنعت فولاد کشور را به خوبی بچرخاند و موجبات عزت و سربلندی صنعت فولاد کشور را در سطح بین المللی مهیا کند. خانم مهندس سعیدی با بیان اینکه شهرستان مبارکه با افتخار میزبان صنعت بزرگ فولاد مبارکه است، افزود: از این پس نیز با همکاری همه مسئولان استان و به ویژه شهرستان مبارکه تلاش خواهیم کرد تا فولاد مبارکه همچنان سربلند و موفق به کار و فعالیت های اقتصادی خود ادامه دهد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت در دستان مسئولان، امانت است گفت: بهترین حالت این است که مسئولان هنگام رفتن، نام نیک و آثار پرخیر و برکت بر جای گذارند. دکتر سبحانی در طول حضور خود در فولاد مبارکه هم توانستند جایگاه شرکت فولاد مبارکه را ارتقا بخشند و هم در حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت به بهترین شکل ممکن مشارکت کردند. همکاری های ایشان در ایمن سازی جاده ها، کمک به آسیب دیدگان اردوگاه های ترک اعتیاد و آسیب دیدگان اجتماعی، مشارکت فعال در جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ارسال کمک برای مناطق زلزله زده و حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و محروم استان و بسیاری از اقدامات دیگر نمونه های شایسته ای از این اقدامات است.
در ادامه این مراسم، دکتر بهرام سبحانی طی سخنانی، زمان حضور خود در شرکت فولاد مبارکه را فرصتی برای انتقال تجربه و خدمت به جامعه دانست و با ارائه گزارشی از دستاوردهای سال های اخیر فولاد مبارکه، اضافه کرد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۲ که فرصت حضور مجدد در فولاد مبارکه فراهم شد، تمامی توان خود را برای سربلندی گروه فولاد مبارکه و جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتم و در طبق اخلاص گذاشتم.
در ادامه این مراسم، مهندس عظیمیان، مدیرعامل جدید فولاد مبارکه، طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد مبارکه و فرصت به دست آمده برای خدمت به صنعت فولاد کشور گفت: از اینکه در این موقعیت فرصت خدمت دست داده است، خداوند را شاکرم و امیدوارم بتوانم با قدردانی از این فرصت، به نحو شایسته پاسخگوی این اعتماد باشم.
مهندس عظیمیان رشد و بالندگی فولاد مبارکه را حاصل حمایت و همکاری تمامی مسئولان کشور از بدو احداث تاکنون و تلاش تمامی مدیران عامل و کارکنان در تمامی ادوار شرکت دانست و گفت: در ادامه راه مدیران قبلی این شرکت بزرگ، امیدوارم در سایه تلاش مضاعف و همکاری بیشتر همه همکاران خود در شرکت بتوانیم فولاد مبارکه را به جایگاه بالاتری در سطوح بین المللی برسانیم.
وی در ادامه با تاکید بر نقش و اهمیت نیروی انسانی در سازمان ها تصریح کرد: رشد نیروی انسانی و ایمنی و سلامت همکاران و توجه به مباحث کاری و معیشتی این عزیزان در اولویت های کاری سازمان است و امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم طرح های در دست اجرا و آتی شرکت را یکی پس از دیگری به سرانجام برسانیم. به خاطر داشته باشیم که هیچ کاری متوقف نخواهد شد و همه برنامه های شرکت در تولید و توسعه باید با قدرت و سلامت بیشتر اجرایی شود.