معدوم کردن ۶۵۰ کیلوگرم فلافل و۶۰۰۰عدد بستنی بی کیفیت توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

آزاده سلیمان نژاد:به گزارش نسل فردا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان در راستای حفظ سلامت و ایمنی محصولات غذایی مورد مصرف شهروندان  کارشناس اداره کل استاندارد استان اصفهان  طی بازرسی ادواری از از یک واحد تولیدی ، ۶۵۰ کیلو گرم فلافل آماده بی کیفیت  را که از نخودهای آفت زده تهیه شده […]

آزاده سلیمان نژاد:به گزارش نسل فردا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان در راستای حفظ سلامت و ایمنی محصولات غذایی مورد مصرف شهروندان  کارشناس اداره کل استاندارد استان اصفهان  طی بازرسی ادواری از از یک واحد تولیدی ، ۶۵۰ کیلو گرم فلافل آماده بی کیفیت  را که از نخودهای آفت زده تهیه شده بود، کشف و سپس توسط واحد حقوقی این اداره کل معدوم گردید.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اعلام این خبر افزود : این اداره کل با رصد بازار عرضه در حد توان خود سعی در کنترل کیفیت محصولات بویژه صنایع غذایی دارد.

محمود فرمانی همچنین افزود: واحد حقوقی این اداره کل بیش از    ۶۰۰۰ عدد بستنی غیر استاندارد را معدوم و ۱۲۰۰۰ عدد دیگر را  تا مشخص شدن نتایج آزمون آن امانت سپاری کرده است.

مدیر کل استاندارد استان از مردم خواست تا در صورت مشاهده کالای بی کیفیت موارد را  از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند