حرکت دسته عزاداری هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع) در رثای سالار شهیدان

برپایی مراسم عزای حسینی توسط هیئت عزاداری جوانان حضرت علی اکبر (ع) با حضور دکتر حاجی بابایی نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین و رئیس کمسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی

علی سنجربگی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از برپایی مراسم عزای حسینی توسط هیئت عزاداری جوانان حضرت علی اکبر (ع) با حضور دکتر حاجی بابایی نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین و رئیس کمسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت :مراسم عزاداری هیئت مذهبی حضرت علی اکبر (ع) با محوریت جوانان و مشارکت پرسنل، داوطلبان و امدادگران فعال در مرکز استان برگزار شد.

وی افزود : در همین زمینه دسته عزاداری هیئت جوانان علی اکبر (ع)، مصادف با سومین روز شهادت ابا عبدالله(ع) و یاران باوفایش از محل ساختمان ستاد واقع در خیابان جهان نما به سمت آرامگاه بوعلی سینا حرکت خود را آغاز کرد.

سنجربگی به سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ثابتی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این مراسم اشاره کرد و افزود: با توجه به اهتمام هلال‌احمر در تربیت جوانان انقلابی، در این مراسم از مداحی و نوحه‌خوانی کربلایی پیام زمانی، دبیر کانون جوانان هلال‌احمر شهرستان همدان نیز استفاده گردید.

مدیرعامل هلال‌احمر همدان در ادامه از فعالیت تیم‌های سحاب در هیئت های عزاداری سخن گفت و افزود:و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به مناسبت ایام محرم از دیگر برنامه‌های بود که به همت حوزه جوانان هلال احمر در سراسر استان صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، سنجربگی اضافه کرد : بی شک موثرترین عاملی که جوانان را به سوی معارف دینی سوق میدهد، معرفی اسوه ها و فضائل اخلاقی حضرت علی اکبر (ع) است . وی ابراز امیدواری کرد: این سوگواری ها موجب افزایش انس هرچه بیشتر جوانان با معارف اهل بیت(ع) گردد.