کربلای ایران میزبان کاروانهای پیاده اربعین حسینی علیه السلام

  آزاده سلیمان نژاد: کربلای ایران مشهد اردهال کاشان میزبان هزاران نفر از عاشقان کربلای حسین(ع) در روز اربعین بود به گزارش نسل فردا ازروابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ، رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کاشان اظهار داشت :در این روزها که دل همه عاشقان راهی کربلاست جاماندگان حرم امام […]

 

آزاده سلیمان نژاد:
کربلای ایران مشهد اردهال کاشان میزبان هزاران نفر از عاشقان کربلای حسین(ع) در روز اربعین بود
به گزارش نسل فردا ازروابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ، رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کاشان اظهار داشت :در این روزها که دل همه عاشقان راهی کربلاست جاماندگان حرم امام حسین با پای پیاده به کربلای ایران شتافتند.
اصغر توسلی در ادامه افزود :در بیان اهمیت کربلای ایران همین بس که امام صادق علیه السلام فرمودند هر کس برادرم سلطان علی را در اردهال زیارت کند همانند کسی است که جدم حسین علیه السلام را در کربلا زیارت کند.
توسلی در ادامه خاطر نشان کرد :فرموده امام صادق از یک طرف و از طرف دیگر ثواب پیاده روی اربعین سبب گردیده تا جاماندگان کربلا در قالب کاروانهای پیاده روی به کربلای ایران مشرف و عرض تسلیت به حضرت علی بن باقر علیه السلام داشته باشند.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کاشان گفت :کاروانهای پیاده از شهرهای آران و بیدگل و نیاسر و خصوصا جوشقان و استرک و روستاهای منطقه اردهال که مسیرهای طولانی را با پای پیاده طی کردند قبل از ظهر اربعین به حرم مطهر مشرف شدند و پس از اقامه عزا به قرائت زیارت پرفیض اربعین پرداختند.
وی افزود :دهها موکب خودجوش مردمی در منطقه اردهال و بلوار حرم اردهال از روزقبل از اربعین با توزیع نذورات خود از مردم و پیاده روی ها میزبانی کردند.
گفتنی است هر کس به طریقی سعی کرد ثواب عزاداری این روز را نصیب خو کند. یکی با واکس صلواتی دیگری با توزیع چای. آش . شربت و صبحانه. ناهار و .. محبت خود را به اهل بیت به منصه ظهور رساندند.