پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی بودجه سازمان فرهنگی

    مریم محسنی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی بودجه سازمان فرهنگی – تفریحی شهرداری اصفهان برای سال ۹۹ خبر داد. علیرضا صادقیان در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که با تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان از سوی شهردار اصفهان همراه […]

 

 

مریم محسنی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی بودجه سازمان فرهنگی – تفریحی شهرداری اصفهان برای سال ۹۹ خبر داد.

علیرضا صادقیان در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که با تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان از سوی شهردار اصفهان همراه بود، با اشاره به رویکردهای حاکم بر فضای بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: امسال در بودجه سال ۹۹ برای سازمان فرهنگی – اجتماعی که متولی اجرای برنامه‌های فرهنگی شهر است، بالغ بر ۶۰ درصد بودجه را افزایش دادیم.

وی با اشاره به نسبت ۷۱ درصد بودجه عمرانی به ۲۹ درصد بودجه جاری در لایحه بودجه سال آینده، افزود: افزایش مزدی و پرداخت ها در شهرداری براساس آنچه قانون مقرر کرده اعمال می‌شود و اگرچه با توجه به اصلاح ساختار بودجه سهم جاری باید افزایش پیدا می‌کرد اما این کاهش ناشی از افزایش صرفه جویی در شهرداری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این اقدام به معنای فشار آوردن به مردم و سخت گیری نیست بلکه امیدواریم شرایط سال آینده بهتر از سال جاری باشد.

وی افزود: عمده علت سهم ۷۱ درصدی بودجه عمرانی شهرداری اصفهان برای سال ۹۹، این است که حداقل فعالیت‌هایی که در حوزه عمرانی سال جاری داریم در سال آینده باید ادامه دهیم و نباید به هیچ پروژه‌ای اجازه تعطیلی بدهیم. صادقیان با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام رویکرد ما برای سال آینده است و در قالب این بودجه باید طرح‌ها تکمیل شود، اظهار کرد: همچنین پروژه‌های مهم و شاخص منطقه‌ای باید تا پایان سال ۹۹ عملیاتی شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در سال ۹۹ به اهدافی که در برنامه‌ها، تدوین شده برسیم. معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به حوزه حمل و نقل شهر اصفهان در بودجه سال آینده شهرداری اظهار کرد: در چارچوب برنامه اصفهان ۱۴۰۰ هفت مقصد در سال گذشته تدوین کردیم و اولین مقصد حوزه حمل و نقل بوده که زیرمجموعه آن کاهش آلاینده‌ها است از همین رو بخش اعظمی از بودجه سال آینده به کاهش آلاینده‌ها و توسعه حمل و نقل اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اهداف ما در بودجه سال آینده افزایش میزان استفاده بهینه از سرمایه‌های شهر و شهرداری و ارتقا بهره وری ماست.