نصف جهان، میزبان شایسته هموطنان

شهردار اصفهان: ۱۱۲ هزار گردشگر از مجموعه‌های تفریحی شهرداری بازدید کردند شهردار اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت پروژه‌های مهم عمرانی شهر اصفهان طی تعطیلات اخیر همانند مجموعه پل‌های نصف جهان، تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، ایستگاه‌های خط دوم مترو و… گفت: تکاپوی عمرانی شهر اصفهان در تعطیلات روزهای گذشته متوقف نشد. قدرت اله […]

شهردار اصفهان: ۱۱۲ هزار گردشگر از مجموعه‌های تفریحی شهرداری بازدید کردند

شهردار اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت پروژه‌های مهم عمرانی شهر اصفهان طی تعطیلات اخیر همانند مجموعه پل‌های نصف جهان، تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، ایستگاه‌های خط دوم مترو و… گفت: تکاپوی عمرانی شهر اصفهان در تعطیلات روزهای گذشته متوقف نشد.

قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: به مناسبت عید فطر مراسم مختلف و باشکوهی در شهر برگزار شد اما قرار ما این بود که این تعطیلات، کار در پروژه‌ها را متوقف نکند. به طوریکه این چند روز پروژه‌های عمرانی کلیدی مثل مجموعه پل‌های نصف جهان، تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، ایستگاه‌های خط دوم مترو، پروژه فرزانگان و سالن اجلاس در حال ساخت بود و تکاپوی عمرانی شهر متوقف نشد.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در این چند روز مشغول کار بودند و خانواده آن‌ها که نتوانستند از این تعطیلات استفاده کنند، سپاسگزارم و امیدوارم با تلاش شبانه روزی شاهد افتتاح پروژه‌های مهم به ویژه مجموعه پل‌ها در رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان باشیم.

شهردار اصفهان افزود: در تعطیلات عید فطر مسافران زیادی به شهر اصفهان آمدند و نیروهای شهرداری برای خدمت رسانی به مسافران مشغول کار بودند.

وی با بیان اینکه در ۴ روز گذشته ۱۲۸ هزار و ۳۰۰ مسافر به شهر اصفهان سفر کردند، گفت: ۱۱۲ هزار نفر هم از مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان در این روزها بازدید کردند. نوروزی افزود: شهرداری اصفهان، در روزهای اخیر خدمات خوبی به مسافران ارائه کرد. البته شهرداری اصفهان خود را برای میزبانی از مسافران تابستان آماده می‌کند تا اصفهان مقصد خوبی برای گردشگران باشد. وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم، امسال هم مانند سال گذشته در مصرف بهینه آب صرفه جویی کنند تا شهرداری بتواند فضای سبز را سرزنده نگه دارد. هرچند وضعیت آبی امسال بهتر از سال گذشته است اما تا رسیدن به حد نرمال هم فاصله زیاد است و باید مدیریت مصرف بهینه آب را داشته باشیم.

–           اقامت بیش از ۴۰ هزار مسافر در باغ فدک در تعطیلات اخیر

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم، بیش از ۱۲۸ هزار مسافر در اصفهان اقامت داشتند که ۴۰ هزار نفر از آنها باغ فدک را برای اقامت و اسکان خود انتخاب کرده بودند. حسین امیری با اشاره به ورود مسافران به شهر اصفهان در تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: طی ۴ روز گذشته بیش از ۱۲۸ هزار مسافر به شهر اصفهان سفر کردند. وی ادامه داد: این مسافران در مجموعه باغ فدک اصفهان، سه سالن ورزشی در سطح شهر، هتل‌ها، مهمانپذیرها و خانه‌های مسافر اسکان داده شدند. معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: ۳۰۰ مدرسه و خانه مسافر در این ۴ روز در اختیار مسافران شهر اصفهان برای اسکان قرار داده شد.

وی افزود: ۴۰ هزار نفر مجموعه باغ فدک و حدود ۷۰ هزار نفر هتل‌ها و مهمان پذیرها را برای اقامت خود طی این ۴ روز انتخاب کرده بودند و مابقی مسافران هم در خانه‌های معلم و مدارس اقامت داشتند. بیان کرد: همچنین طی این روزها حدود ۱۱۲ هزار نفر از مراکز تفریحی ناژوان، باغ گل‌ها و تله کابین صفه و … بازدید کردند.