میهمانی فولادی‌ها در پل شهرستان

بیش از ۱۲۰ شرکت بزرگ فعال در حوزه فولاد و متالورژی از سراسر کشور طی چهار روز میهمان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان خواهند بود. این نمایشگاه که طی روزهای دهم تا سیزدهم شهریورماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، شرکت‌های فعال […]

بیش از ۱۲۰ شرکت بزرگ فعال در حوزه فولاد و متالورژی از سراسر کشور طی چهار روز میهمان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان خواهند بود.

این نمایشگاه که طی روزهای دهم تا سیزدهم شهریورماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، شرکت‌های فعال صنعت فولاد، ریخته‌گری و متالورژی از استان‌ها و شهرهای تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، کرمانشاه، یزد، قزوین، ساوه، اشتهارد، هرمزگان، مازندران و کاشان را گرد هم جمع خواهد کرد.

۱۲۱ شرکتی که در این دوره از نمایشگاه فولاد اصفهان حضور خواهند داشت، در حوزه تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی (ریخته‌گری، عملیات حرارتی، آبکاری و پرداخت، متالورژی پودر)، خدمات صنعت متالورژی (مواد اولیه و کمک ذوب‌ها، قالب‌سازی و مدل‌سازی، خدمات آزمایشگاهی، تست‌ها)، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته (جرثقیل‌ها، ژنراتورها، موتورهای گازسوز، غبارگیرها، اتصالات و شیلنگ‌های فشار قوی، روانکارها و روغن‌های صنعتی، صنایع لاستیک و نوار نقاله‌ها، تصفیه‌خانه‌های صنعتی) و شکل‌دهی فلزات (نورد، آهنگری و جوشکاری، تراشکاری، برشکاری و پرسکاری) فعالیت می‌کنند و محصولات و خدمات برجسته‌ای را در نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

در کنار همه شرکت‌های ایرانی که در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته حضور خواهند داشت، نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای بلژیک، انگلیس، فرانسه، چین، سوئیس و جمهوری چک نیز به اصفهان خواهند آمد تا آخرین یافته‌های خود در حوزه صنعت فولاد را به نمایش بگذارند.

فولاد مبارکه اصفهان و شرکت‌های زیرمجموعه، شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، شرکت بینالمللی مهندسی ایران (ایریتک)، شرکت مهندسی بینالمللی فولاد تکنیک و شرکت فولاد حامیران از جمله مهمترین شرکت‌هایی هستند که در نمایشگاه فولاد امسال حضور یافته‌اند.

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که حضور پر رنگ شرکت‌های پیمانکار فولاد و تنوع بیشتر در حوزه فعالیت تامینکنندگان از جمله ویژگی‌های شاخص یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته به شمار می‌رود. نکته مهم در برگزاری این رویداد نمایشگاهی، تمرکز بر بومی‌سازی و توجه به رونق تولید و عبور از بحران در صنعت متالورژی، فولاد و زنجیره تأمین خواهد بود که سبب می‌شود نمایشگاه فولاد اصفهان مورد توجه بسیاری از فعالان صنعتی قرار گیرد.

در کنار این نمایشگاه، «همایش عبور از بحران‌ها در صنعت متالورژی، فولاد و زنجیره تأمین» طی روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریورماه برگزار می‌شود.

علاقمندان به بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.