برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخشهای کتابت و حفظ کل معرفی شدند

آزاده سلیمان نژاد: با برگزاری آیین اختتامیه؛ برگزیدگان مسابقات ملی قرآن کریم در بخش کتابت و حفظ کل معرفی شدند به گزارش نسل فردا از کمیته برگزاری چهل ودومین دوره از مسابقات قران کریم با حضور مسئولان استانی و کشوری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش آقایان به پایان رسید و […]

آزاده سلیمان نژاد:

با برگزاری آیین اختتامیه؛ برگزیدگان مسابقات ملی قرآن کریم در بخش کتابت و حفظ کل معرفی شدند

به گزارش نسل فردا از کمیته برگزاری چهل ودومین دوره از مسابقات قران کریم با حضور مسئولان استانی و کشوری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در بخش آقایان به پایان رسید و برگزیدگان بخشهای کتابت و حفظ کل قرآن کریم معرفی شدند.

بر این اساس در بخش مسابقات کتابت قرآن کریم در رده کتابت فاخر آقایان مجید سعید کافی از شاهرود و مصطفی رضایی از اصفهان مقام اول و دوم را کسب کردند و آقای اصغر کشاورز حداد از کرج و خانم الهام میرطلایی از شهرضا نیز به شکل مشترک رتبه سوم این مسابقات را به دست آوردند.

همچنین زهرا میبدی ازقم، حبیب الله اسلامی از تهران، علیرضا یوسفی از کاشان و فاطمه مهدیزاده ارمکی از تهران حایز جوایز تقدیری رده کتابت فاخر شدند.

در بخش کاتبان جوان نیز محمد پورقلی زاده از گیلان مقام نخست و کوثر دهقانی از قم مقام دوم را به دست آوردند و آرین محزون از شیراز و علی آمیغی از قم به شکل مشترک مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

در همین راستا جایزه تقدیری رده کاتبان جوان به مرضیه مبشرعالی از تهران رسید.

در بخش نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم، رضا گلشاهی از استان خراسان رضوی، علیرضا سامری از خوزستان و محمد خاکپور از استان خراسان رضوی حائز رتبه ممتاز شدند.

همچنین ابوذر کرمی از استان مرکزی، حسین خانی از استان اصفهان، احمد معتمدی از قم و سینا طباخی از آذربایجان شرقی حائز رتبه عالی در بخش نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم شدند.