برگزیدگان مسابقات بخش خواهران معرفی شدند

آزاده سلیمان نژاد: به گزارش خبرنگارنسل فردا از کمیته اطلاع رسانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کربم از اصفهان، در آئین اختتامیه رقابت بخش خواهران از بانوان سید زینب تقوی پور،از استان گیلان، مریم تقی زاده از استان تهران، زهرا محبی از استان اصفهان و هاجر مهرعلیان از استان اصفهان تقدیر شد. همچنین […]

آزاده سلیمان نژاد:

به گزارش خبرنگارنسل فردا از کمیته اطلاع رسانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کربم از اصفهان، در آئین اختتامیه رقابت بخش خواهران از بانوان سید زینب تقوی پور،از استان گیلان، مریم تقی زاده از استان تهران، زهرا محبی از استان اصفهان و هاجر مهرعلیان از استان اصفهان تقدیر شد.

همچنین خانم ها ملیحه طالبیان از استان تهران، فاطمه شیرازی از استان تهران، فاطمه زرین قلم از استان تهران، زهرا سلطان پور، از استان مازندران در رده عالی قرار گرفتند.

قابل ذکر است، هیئت داوران بانوان فاطمه نظری از استان مازندران و عطیه طبیانیان، از استان تهران را نیز به عنوان رتبه های ممتاز در بخش حفظ کل معرفی کرده است.

همچنین گفتنی است، از بانوان عاطفه ناصح از استان گیلان، مرضیه میرزایی پور از استان خراسان رضوی، آذرمان صادقی از استان تهران و هانیه فیروزی از استان اردبیل نیز در بخش قرائت تقدیر شد.