اردستان سومین مقصد گردشگری استان می‌شود

  فرماندار شهرستان اردستان گفت: در هدف‌گذاری صورت گرفته برای سال ۱۴۰۴، اردستان باید سومین مقصد گردشگری استان اصفهان شود. حمیدرضا تأملی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث گردشگری امروز یک ظرفیت بالایی در اردستان وجود دارد که حق خود را از کشور نگرفته است. وی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت کاملاً مردمی […]

 

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در هدف‌گذاری صورت گرفته برای سال ۱۴۰۴، اردستان باید سومین مقصد گردشگری استان اصفهان شود.

حمیدرضا تأملی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث گردشگری امروز یک ظرفیت بالایی در اردستان وجود دارد که حق خود را از کشور نگرفته است.

وی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت کاملاً مردمی است و ستاد توسعه گردشگری تشکیل شده است افزود: قصد داریم برنامه سند جامع گردشگری تدوین کنیم.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه اگر یک دهم گردشگرانی که از اصفهان بازدید می‌کنند به سمت اردستان بیاوریم دیگر نیاز به هیچ صنعتی نداریم، گفت: گردشگری کم هزینه‌ترین، سریع‌ترین، پرخاصیت‌ترین و پایدارترین توسعه‌ای است که می‌تواند در اردستان رقم بخورد. تاملی با بیان اینکه در هدف‌گذاری صورت گرفته برای سال ۱۴۰۴ اردستان باید سومین مقصد گردشگری استان اصفهان باشد، تصریح کرد: برای رسیدن به این نقطه در قالب ستاد توسعه گردشگری باید به اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده دست پیدا کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از سال‌های ۹۰ تا ۹۶ شاهد کاهش ازدواج و افزایش طلاق در اردستان بوده‌ایم، افزود: به واسطه اقدامات فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته سال گذشته شاهد افزایش ۱۵درصدی ازدواج و کاهش ۱۶ درصدی طلاق بوده‌ایم.